PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsurd w ustawie ! › Re: Absurd w ustawie !
    From: flyer <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Absurd w ustawie !
    Date: Wed, 12 Feb 2003 22:11:27 +0100

    Kromek Turlanek napisał:

    > Jak chodzi mu o osobę to niech ją zatrudni a nie wysyła ogłoszenia do
    > tych, których nie chce zatrudnić.

    Jakie wysyla - publikuje za wlasne pieniadze, a Ty za wlasne pieniadze,
    chcac poznac oferty pracy, kupujesz te publikacja. Jezeli jakas gazeta
    zamieszcza totalny shit z twojego punktu widzenia, to przestajesz ja
    kupowac. Naprawde nie widze problemu. Tak samo powinienes miec pretensje
    do pisarza, rezysera itd., ze musiales zaplacic za mozliwosc obcowania z
    jego tworczoscia.

    > ....oczywiście na koszt oglądanych. A jeśli chodzi o sens to pracodawcy
    > są idiotami. Wysyłają ogłoszenia z ofertami pracy na które otrzymują
    > setki odpowiedzi, których nie są w stanie nawet przeglądnąć, zamiast
    > zgłosić zapotrzebowanie firmie doradzctwa personalnego na konkretnego
    > pracownika. W efekcie pracownicy zajmują się płodzeniem kolejnych listów
    > motywacyjnych miast wykonywać swoją pracę dla tych, którzy jej
    > potrzebują.

    A firmy doradztwa personalnego to niby skad biora wiekszosc kandydatow.
    W wiekszosci z tego samego zrodla co pracodawcy, tylko jeszcze kasuja za
    to kase, "rozdymajac" do granic nieprzyzwoitosci pakiet swoich uslug i
    wmawiajac pracodawcy, ze skorzystanie z nich wszytkich spowoduje
    suuuuper wyniki.
    Przynajmniej moge powiedziec, ze ostatnia moja posade, operatora kija ze
    szmata, dostalem, bo pracodawca napisal ogloszenie w rodzaju meskim
    (poszukuje pracownikow) i sie do niego pofatygowalem osobiscie. Fakt -
    robota znikla w kilka dni po mojej decyzji, ze sytuacja jest bez sensu.

    Flyer