PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ADM] Moderacja pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-11-08 22:11:59
    Temat: [ADM] Moderacja pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.

    Od jakiegoś czasu rozważałem rezygnację z moderowania grupy
    pl.praca.oferowana

    Głównie z powodów czasowo-osobistych. W najbliższym czasie będę miał jeszcze
    mniej czasu na moderowanie grupy.

    W decyzji utwierdziła mnie dzisiejsza telefoniczna rozmowa z Panem
    'Wydawnictwo', na temat braku ukazywania się ogłoszeń.

    Jeśli pozostali moderatorzy nie będą wyrabiali się z moderowaniem ogłoszeń,
    do czasu znalezienia nowego (kolejnego) moderatora, grupa być może zostanie
    czasowo zautomoderowana.

    Niniejszym dziękuję za wszystkie głosy negatywne i pozytywne, które
    pojawiały się przy okazji powracających dyskusji o kształcie ppo.

    Jednocześnie chciałem poinformować, iż być może już niedługo gotowy będzie
    skrypt, usprawniający procedurę moderowania (a konkretnie poprawiający braki
    kodowania itp.)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2004-11-08 22:13:34
    Temat: Re: [ADM] Moderacja pl.praca.oferowana
    Od: "Toma" <t...@W...neostrada.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jednocześnie chciałem poinformować, iż być może już niedługo gotowy będzie
    > skrypt, usprawniający procedurę moderowania (a konkretnie poprawiający

    w koncu...:)

    Toma

  • 3. Data: 2004-11-08 22:31:40
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Mon, 8 Nov 2004 22:11:59 +0000 (UTC)
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > W decyzji utwierdziła mnie dzisiejsza telefoniczna rozmowa z Panem
    > 'Wydawnictwo', na temat braku ukazywania się ogłoszeń.

    'Uwielbiam' takie rozmowy, kiedy ktos z zalozenia wie, ze jest zle, ze
    tak byc nie moze, jak powinno byc, co nalezy zmienic, dodac, poprawic
    etc.. to moze popsuc humor na reszte dnia. Powiem tak, dlugo
    wytrzymales, ja na Twoim miejscu bym pewnie duzo wczesniej zrezygnowal.
    Dla mnie EOT, zeby nie prowokowac zbednej dyskusji z przeciwnikami
    moderacji.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 4. Data: 2004-11-09 06:20:12
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Toma <t...@W...neostrada.pl> zapodał(a):
    [...]
    > w koncu...:)

    Co znaczy "w koncu" ? ile dołożyłeś od siebie, aby odbyło się to szybciej?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-11-09 09:49:23
    Od: "alex " <a...@g...pl>

    i chwala Ci za to!

    dzieki! w koncu!!!
    czekamy na rozwazne decyzje pozostalych moderatorow!!!

    alex

  • 6. Data: 2004-11-09 09:51:19
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Jeśli pozostali moderatorzy nie będą wyrabiali się z moderowaniem
    > ogłoszeń, do czasu znalezienia nowego (kolejnego) moderatora,
    > grupa być może zostanie czasowo zautomoderowana.

    super.

    > Niniejszym dziękuję za wszystkie głosy negatywne i pozytywne,
    > które pojawiały się przy okazji powracających dyskusji o kształcie
    > ppo.

    bylo milo. dlugo musielismy na to czekac.

    > Jednocześnie chciałem poinformować, iż być może już niedługo
    > gotowy będzie skrypt, usprawniający procedurę moderowania (a
    > konkretnie poprawiający braki kodowania itp.)

    w koncu.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 7. Data: 2004-11-09 21:35:08
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@w...SPAM-SUXX.pl news:Xns959C6E4667B5Eomi@127.0.0.1

    > w koncu.

    Kiedys mialem ochote napisac cos takiego,

    http://www.raf256.com/p/win2iso/

    moze sie przyda? Moze zawijac dodatkowo wiersze i wykrywac kodowanie oraz
    dodawac naglowek/deklaracje kodowania.

    --