PracaGrupypl.praca.dyskusje[ADM] Moderacja pl.praca.oferowana › [ADM] Moderacja pl.praca.oferowana
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: [ADM] Moderacja pl.praca.oferowana
    Date: Mon, 8 Nov 2004 22:11:59 +0000 (UTC)

    Witam.

    Od jakiegoś czasu rozważałem rezygnację z moderowania grupy
    pl.praca.oferowana

    Głównie z powodów czasowo-osobistych. W najbliższym czasie będę miał jeszcze
    mniej czasu na moderowanie grupy.

    W decyzji utwierdziła mnie dzisiejsza telefoniczna rozmowa z Panem
    'Wydawnictwo', na temat braku ukazywania się ogłoszeń.

    Jeśli pozostali moderatorzy nie będą wyrabiali się z moderowaniem ogłoszeń,
    do czasu znalezienia nowego (kolejnego) moderatora, grupa być może zostanie
    czasowo zautomoderowana.

    Niniejszym dziękuję za wszystkie głosy negatywne i pozytywne, które
    pojawiały się przy okazji powracających dyskusji o kształcie ppo.

    Jednocześnie chciałem poinformować, iż być może już niedługo gotowy będzie
    skrypt, usprawniający procedurę moderowania (a konkretnie poprawiający braki
    kodowania itp.)

    --
    Przemysław Maciuszko