PracaGrupypl.praca.dyskusje[ADM] Moderacja pl.praca.oferowana › Re: [ADM] Moderacja pl.praca.oferowana
    From: Sławomir Kawała <s...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [ADM] Moderacja pl.praca.oferowana
    Date: Mon, 8 Nov 2004 23:31:40 +0100

    On Mon, 8 Nov 2004 22:11:59 +0000 (UTC)
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > W decyzji utwierdziła mnie dzisiejsza telefoniczna rozmowa z Panem
    > 'Wydawnictwo', na temat braku ukazywania się ogłoszeń.

    'Uwielbiam' takie rozmowy, kiedy ktos z zalozenia wie, ze jest zle, ze
    tak byc nie moze, jak powinno byc, co nalezy zmienic, dodac, poprawic
    etc.. to moze popsuc humor na reszte dnia. Powiem tak, dlugo
    wytrzymales, ja na Twoim miejscu bym pewnie duzo wczesniej zrezygnowal.
    Dla mnie EOT, zeby nie prowokowac zbednej dyskusji z przeciwnikami
    moderacji.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net