PracaGrupypl.praca.dyskusjeABSOLWENT BEZ PRACY!!!!! › Re: ABSOLWENT BEZ PRACY!!!!!
  • Data: 2003-05-20 19:09:25
    Temat: Re: ABSOLWENT BEZ PRACY!!!!!
    Od: "Kaja" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:bacv9e$fbb$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Probowales tam?
    > Bez sensu takie rady moim zdaniem
    > Myslisz Kaju, ze akurat tam bedzie to jedyne wolne miejsce dla niego ?
    > Proponuje Ci Slawku znajomosci...to moim skromnym zdaniem jedyny sposob
    > na prace.

    A wiesz jaka polityke rekrutacyjna prowadzi Servisco? Pewnie nie. Ja wiem,
    ze zaczyna sie w tej branzy sezon i duza grupe osob beda musieli przyjac na
    zlecenia. Wiem, wiem to tylko zlecenie, ale firma ta prowadzi wewnetrzne
    rekrutacje na terenie nie tylko Polski ale tez calego swiata. Moze wiec
    jednak warto?
    Wkurza mnie jak slysze, ze mozna znalesc prace TYLKO i wylacznie dzieki
    znajomym. Jakos tak sie sklada, ze nigdy nikt mi pracy nie zalatwial i
    zawsze sama sobie radzilam. Moze jednak istnieje taka mozliwosc?

    Pozdrawiam
    Kaja