PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w polsce?

  • 1. Data: 2002-11-14 14:12:53
    Temat: Praca w polsce?
    Od: "tom" <kulfon4(oo)@o2.pl>

    jak dostać prace w Katowicach

  • 2. Data: 2002-11-14 21:05:24
    Temat: Re: Praca w polsce?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Nie mam pojęcia, poprostu chyba wiąże sie to z jakimś cudem !
    Niech ktoś nas oświeci, jak ją tu dostać !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-11-15 08:06:31
    Od: "Tomodati" <a...@b...de>

    Witam,

    > Nie mam pojęcia, poprostu chyba wiąże sie to z jakimś cudem !
    > Niech ktoś nas oświeci, jak ją tu dostać !

    Wysylajac CV? Nie wiem... ostatnio roznie bywa :-)

    Adas

  • 4. Data: 2002-11-16 10:03:32
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Tomodati" <a...@b...de> napisał w wiadomości
    > Witam,

    > Wysylajac CV? Nie wiem... ostatnio roznie bywa :-)
    >
    > Adas

    1. Wysłać CV i list motywacyjny
    2. czekać na rozmowe kwalifikacyjną (czasem baaaaaaaaaaardzo długo - czyt.
    maksimum doąży do nieskończoności)
    3. czekać na odpowiedź (czas - patrz p. 2)
    4. Liczyć na cud.

    schemat ten tyczy się zresztą nie tylko Katowic

    Pozdrawiam i życze cierpliwości ;)
    Jakub

  • 5. Data: 2002-11-18 01:13:05
    Temat: Re: Praca w polsce? - recepta
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. czekać na odpowiedź (czas - patrz p. 2)
    > 4. Liczyć na cud.
    >
    > schemat ten tyczy się zresztą nie tylko Katowic

    U mnie jest inny schemat....

    Idziesz do firmy i zostawiasz papiery, jednoczesnie pani w kadrach
    zostawiasz mala koperte z "jakas logiczna" zawartoscia. Nastepnego dnia
    pracujesz, niestety tylko przez 3 miesiace.

    Metoda druga, szukasz ofert, ktore o dziwo sie trafiaja, nastepnie wysylasz
    papiery, dostajesz odpowiedz i zaproszenie na rozmowe kwalifikacyjna, tam na
    wszelki wypadek zabierasz mala koperte z "jakas logiczna" zawartoscia i tak
    (tu przeprosze na wyrazenie) chuj z tego, po pierwsze pytanie ktore pada
    brzmi "Kto Pana tutaj rpzyslal?". Tak wiec wracasz do metody pierwszej,
    gdzie przy podaniu koperty dowiadujesz sie gdzie zadzwonic i nakogo sie
    powolac.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!