PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja mam dylemat... › Re: A ja mam dylemat...
    From: Jan Kowalski <j...@k...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A ja mam dylemat...
    Date: Mon, 17 Jan 2005 22:12:37 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > A bez specjalizacji o dobra prace dzis ciezko.
    Święte słowa...

    > DG musialabym prowadzic przez lata z sukcesami, zeby mnie bylo stac
    > na zatrudnienie takich ludzi.
    Błąd. Wystarczy zainteresować... przyszłymi zyskami, pomysłem etc...
    Ktoś kto się zna, wyczuje temat zgodnie ze _swoimi_ możliwościami.
    Nie koniecznie ktoś kto żąda na dzień dobry podstawy 30.000zł jest
    wart zawracania głowy. Dobry najpierw pokaże, gwarantujac sobie dochód
    (dobry) z tego, co wypracuje. Chyba, że rozmawiamy o firmach z
    "układami" lub już dobrze rozwiniętych...

    > To jest dla mnie, jako dla osoby mlodej i jeszcze niedoswiadczonej
    > glowna przewaga pracy dla kogos - mam okazje pracowac na co dzien z
    > ludzmi o wielkim
    Zgadza się, a jeśliby zmienić "dla kogoś" na "u kogoś" - to całkiem.

    > Dlatego o DG bede myslec za ~10 lat, jak juz nabiore tego doswiadczenia.
    Całkiem słuszny wniosek - będzie łatwiej i na większą skalę :).