PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja mam dylemat... › Re: A ja mam dylemat...
  • Data: 2005-01-18 11:41:26
    Temat: Re: A ja mam dylemat...
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wskutek dotyczacego czegos zupelnie innego niz praca ogloszenia
    > zamieszczonego w GW, z ktorego dalo sie wyczytac i strone www, i telefon,
    > wiesci o naszej org znanej dotad tam, gdzie miala logiczne powody byc znana,
    > przedostaly sie do szerszej publicznosci i ta szersza publicznosc pragnie
    > dla nas pracowac i dzwoni. Bylo juz kilka takich telefonow w koncowce
    > zeszlego i tym tygodniu i zaden z nich nie byl wykonany przez osobe, ktora
    > umiala rozmawiac z szacunkiem dla naszego czasu, konkretnie i wykazujac
    > zrozumienie mowionych zrozumiale rzeczy. W niektorych przypadkach za
> [...]

    :))). Już parokrotnie ostatnio na grupie powtarzał się temat
    mało sensownych odpowiedzi na ogłoszenia rekrutacyjne. Większość
    niedoszłych/obecnych pracowników miała ogromne wymagania w stosunku do
    głupich ogłoszeniodawców. Jak widać niekoniecznie musi się ukazać
    ogłoszenie o pracy, żeby doczekać się podobnych telefonów :).