PracaGrupypl.praca.dyskusje › 5 maja wolny od pracy bo 3 maja wypada w sobotę!!!

  • 1. Data: 2003-04-16 09:01:52
    Temat: 5 maja wolny od pracy bo 3 maja wypada w sobotę!!!
    Od: "Hawix" <h...@o...pl>

    Nie wiem czy o tym wiecie:

    http://www2.gazeta.pl/praca/1,41611,1422234.html
    http://www2.gazeta.pl/praca/1,41611,1426179.html

    Hawix

  • 2. Data: 2003-04-16 09:08:33
    Temat: Re: 5 maja wolny od pracy bo 3 maja wypada w sobotę!!!
    Od: "Hawix" <h...@o...pl>

    > Nie wiem czy o tym wiecie:
    >
    > http://www2.gazeta.pl/praca/1,41611,1422234.html
    > http://www2.gazeta.pl/praca/1,41611,1426179.html

    Teraz jak czytam grupę to już wiem, że wiecie,

    Przepraszam za spam, ale pozdrawiam
    Hawix

  • 3. Data: 2003-04-16 09:33:55
    Od: "Anonim" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hawix" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Witam wielkie dzieki wcale nie każdy tak to wiedział.

    Pozdrawiam i życze miłego dnia

  • 4. Data: 2003-04-16 11:02:55
    Od: "maik" <m...@p...pl>

    5 maja, będzie wolny jeżeli pracodawca go wyznaczy jako dzień wolny.
    Równie dobrze może to być 2 maja, albo 30.

    pozdrawiam
    --
    maik
    mailto:m...@p...pl po=op

  • 5. Data: 2003-04-16 12:16:19
    Od: "Margolcia" <m...@p...pl>

    O ile wyznaczy.....

    --
    Marta G.

  • 6. Data: 2003-04-16 13:53:49
    Od: "bumbarumba" <b...@w...pl>

    Moze mam zle podejscie, ale wydaje mi sie, ze takie przepisy to tylko w
    Polsce można wymyśleć.
    Mysle, ze Nowy Rok wypadajacy w sobote, tez mozna by bylo tak zalatwic, a
    pozniej kazde swieto, nawet te
    wypadajace w niedziele.

    Z pozdrowieniami

    bumbarumba

  • 7. Data: 2003-04-16 14:23:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "bumbarumba"
    > Moze mam zle podejscie, ale wydaje mi sie, ze takie przepisy to tylko w
    > Polsce można wymyśleć.

    z tym zgoda - to jest kuriozum na skale swiatowa

    > Mysle, ze Nowy Rok wypadajacy w sobote, tez mozna by bylo tak zalatwic, a
    > pozniej kazde swieto, nawet te wypadajace w niedziele.

    z niedzielami to juz przesada ale 1.1.2005 wypada w sobotę, i jak
    najbardzien należy nam się z nowym uregulowaniem inny wolny dzień - np. 3
    stycznia 2005 :-))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-04-17 08:48:29
    Od: "Manux" <m...@i...pl>

> [...]
    > Polsce można wymyśleć.
    > Mysle, ze Nowy Rok wypadajacy w sobote, tez mozna by bylo tak zalatwic, a

    Np Wielkanoc bo ta zawsze wypada w niedziele :)

    A tak na serio to zdaje sie ze podobny przepis jest w Wielkiej Brytanii.
    Nie wiem czy dotyczy wszystkich swiat ale niektorych napewno. Kiedy ktores
    ze swiat wypada w weekend to wolny jest poniedzialek bezposrednio po nim.

    pozdr
    Marcin

  • 9. Data: 2003-04-17 08:49:06
    Od: "Manux" <m...@i...pl>

    > http://www2.gazeta.pl/praca/1,41611,1422234.html
    > http://www2.gazeta.pl/praca/1,41611,1426179.html

    Oficjalna wykladnia ministerstwa:
    http://www.mgpips.gov.pl/serwis_prasowy_szczegoly.ph
    p?nr=1707&slowo=informac
    je

    pozdr
    Marcin

  • 10. Data: 2003-04-22 15:37:28
    Temat: Przepis wbrew pozorom logiczny, ale co z nauczycielami ?
    Od: "Rafał B." <r...@w...pl>

    Użytkownik "bumbarumba" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moze mam zle podejscie, ale wydaje mi sie, ze takie przepisy to tylko w
    > Polsce można wymyśleć.
    > Mysle, ze Nowy Rok wypadajacy w sobote, tez mozna by bylo tak zalatwic, a

    Jak się w przepis zagłębić to jest on jak najbardziej sensowny.
    Sobota jest dniem roboczym, a nie wolnym więc dlaczego ma być inaczej
    traktowana ?
    Niektórzy pracują np. od wtorku do soboty, a ponidziałki mają wolne.
    Złośliwy pracodawca mógłby np. zrobić taki numer, że kazałby pracownikom
    przychodzić od poniedziałku do piątku, a po świętach wielkanocnych od wtorku
    do soboty...

    Mam natomiast pytanie :
    Co z nauczycielami ?
    Moja żona odrabia z dziećmi 2 maja. Czy jest to zgodne z przepisami ?

    Pozdrowienia
    Rafał B.