PracaGrupypl.praca.dyskusje48 letna Wrocławianka › Re: 48 letna Wrocławianka
  • Data: 2003-07-01 13:29:16
    Temat: Re: 48 letna Wrocławianka
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa Zborowska" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:001701c33fd2$8fa5ddc0$b900a8c0@ewa...
    > Zastanawiam się jak Ci się udało zdobyć taki zawód. Przecież w naszym
    > wieku, kiedy zaczynaliśmy karierę, nikt nie słyszał o zawodzie
    informatyki.

    Odra 1204, 1305, 1325, Riad, ICL 1209, ICL System 4. Przeciez to konstrukcje
    popularne kiedys w Polsce rodem z lat 60-tych.
    Z innej beczki: pojecia klas mnie (do 48 niewiele mi brakuje) uczono na
    przykladzie Simuli 67 - to taki jezyk wymyslony bodajze przez Norwegow w r.
    1967.
    Informatyka nie zaczela sie wraz z WIN 95.