PracaGrupypl.praca.dyskusje40 pomysłów na zarabianie › Re: 40 pomysłów na zarabianie
  • Data: 2003-01-13 22:39:24
    Temat: Re: 40 pomysłów na zarabianie
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Obywatel <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Proszę więc o informację od osób, które plik pobrały (lub nie), otworzyły
    > (lub nie) i przeczytały (lub nie):
    > 1. czy pomysły są do bani?
    > 2. czy możecie pobrać plik?
    > 3. czy otworzyliście plik i nie wyszedł z niego przypadkiem jakiś robal,
    > który wyrwał Wam istotną część ciała?
    > 4. czy uważacie że bezpłatne udostępnienia e-książek na stronie
    > http://www.obywatel.com ma jakiś sens, jeżeli mam się borykać z takimi
    > uwagami?

    Inicjatywa fajna.
    Aplikacja do odczytu bardzo przyjazna.

    Pomysly...Sadze,ze jest szansa, ze ktos wykorzysta ktorys w formie pasujacej
    akurat do niego i jego srodowiska.

    Z pol roku temu ktos oferowal cos bardzo podeobnego na dyskietce za pobraniem
    pocztowym. Na stronie www polecal zblizone opisy uslug i oferowal je
    odplatnie wysylac zainteresowanym. Sadze, ze zawieralo to cos podobnego do
    twojego DARMOWEGO produktu, moze nieco rozwodnione, zeby klient wiecej
    poczytal, aby otrzymac zblizona tresc.

    Pozdrawiam i czekam na nastepne e-ksiazki
    Krzysztof