PracaGrupypl.praca.dyskusje3 umowa i wypowiedzenie › Re: 3 umowa i wypowiedzenie
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 3 umowa i wypowiedzenie
    Date: 3 Jun 2004 20:16:00 +0200

    > witam!
    >
    > pracodawca podpisał ze mną jeszcze jedną umowę na czas określony - to juz 3.
    > pierwsza była os sierpnia do konca listopada (umowa absolwencka), pozniej
    > ood grudnia do konca maja, no i teraz jest ta trzecia. I tu moje pytanie -
    > czy nie powinna to być już umowa na czas nieokreślony?
    > Jak wygląda sprawa wypowiedzenia w takim przypadku? W mojej umowie nie jest
    > określony termin wypowiedzenia.
    > Jaki mi w takim razie przysługuje urlop?
    >
    > Z góry dzięki za wszelką pomoc.
    >
    > magda
    >
    >Witam
    Ta umowa nie może być umową na czas nieokreślony.Zawieszony przepis wszedł na
    nowo w życie z dniem 01,05,br. i umowy zawarte na czas okeeślony po tym
    terminie liczy sie od początku a więc w Twoim przypadku jest to pierwsza umowa
    na czas określony ( patrz art 25 kp i następne ). Tą umowę można rozwiązac na
    mocy porozumienia stron lub rozwiąże się sama po terminie na który była zawarta
    o ile nie zostanie zawarta następna umowa.Sprawę urlopu regulują przepisy kp
    ale obowiązujące w 2003 roku.Pozdrawiam.