PracaGrupypl.praca.dyskusje3/4 etatu ? Dlaczego ? › Re: 3/4 etatu ? Dlaczego ?
    From: Perrin <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3/4 etatu ? Dlaczego ?
    Date: Sat, 06 Mar 2004 07:40:08 +0100

    Użytkownik _-Stan-_ napisał:
    > Zauważyłem w kilku marketach, że zatrudnia się pracowników na 3/4 etatu z
    > pensją około 800 zł/mies.i zmusza się do nadgodzin nie płacąc za nie
    > dodatkowych pieniędzy [niby w zamian za dni wolne, ale często idące w
    Ponieważ, wszyscy boją się stracić pracę na 300-400 osób jedna
    powieprawdę przed inspektorem pracy.
    > "zapomnienie"]. Jest to bulwesujące w aspekcie tego co się dowiedziałem.
    > Otóż zasiłek dla bezrobotnego --jeśli został on zwolniony z zakładu gdzie
    > zarabiał poniżej pewnej sumy bodaj 840 zł/mies.--nie przysługuje ! I teraz
    > dwa pytania: 1/jaką korzyść mają zakłady usilnie utrzymujące pułap zarobku
    > np. 800zł ? Bo niby dlaczego nie miałyby umożliwić zarobku 900 zł po którym
    Ponieważ im więcej zarabia pracownik tym większe świadzenie płaci
    pracodawca przyjmująć, że za pracownika trzba zapłacić 400 zł przy
    pensji 850 brutto a przy 900 brutto jest to juz 600 zł pomnożone przez
    pracowników daje to (prz 300 zatrudnionych) daje nam 120000 pln
    mieiecznie oraz 180000 pln miesiecznie rachunek jest prosty :)
    > byłby zasiłek dla bezrobotnego ? 2/ Dlaczego istnieje prawo które skłania
    > pracodawców do sztucznego zaniżania zarobków i krzywdzenia pracowników?
    A to prosze do rzaądzących..... którzy nie wiedzą jak załatać dzurę w
    budżecie

    > Stan

    Perrin