PracaGrupypl.praca.dyskusje20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej › Re: 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej
  • Data: 2007-03-20 07:55:31
    Temat: Re: 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Józek napisał(a):

    [...]

    > Z przykrością musze Cię poinformować że decyzja nie należy
    > z reguły do pracownika ale do pracodawcy.

    Z reguły nie oznacza zawsze.

    > Wątpię aby którykolwiek pracodawca wypłacał więcej na czarno niż
    > legalnie(brutto), na taka płace można sobie pozwolić będąc zatrudnionym
    > legalnie, (tak zwana fucha)

    Można legalnie. Ja np. preferuje um. o dzieło, bo ~10% podatku to jestem
    jeszcze skłonny zapłacić, a moja praca jest wręcz stworzona do takich form
    (programista). Ale rozumiem tych, którym się kombinować nie chce i po prostu
    na to leją, pracując na czarno.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl