PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzef idiota › Re[2]: Szef idiota
    From: MP <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re[2]: Szef idiota
    Date: Sun, 31 Oct 2004 20:37:02 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    Witaj Tomek,
    W Twoim liście z 31 października 2004 (19:12:26) można wyczytać:
    T> nie
    >>
    T> Co ty pierdzielisz. Identyfikować to ja mógłbym się z sekretarką.
    T> Ale nie moge bo nie mam.

    Ja mam. Świetną. I kulturę osobistą też mam... A identyfikować się
    powinni pracownicy ze swoją firmą. I szefem. Rozumiem, że w tym
    przypadku nie jest to możliwe: nawet nie zrozumiałeś mojego tekstu.

    T> [...] kiedy zakładałem swoja firme to w
    T> szkołach uczyli o przyjaźni Polsko Radzieckiej.

    Biedny i poszkodowany, co? Miałeś znacznie więcej czasu od wielu
    innych, aby nauczyć się być szefem. Rozumiem jednak, że pozostałeś w
    tamtych czasach.

    T> Jak przetrzymasz 25
    T> lat na rynku to porozmawiamy.

    Brakuje mi jeszcze 1o lat, ale sobie radzę i - mam nadzieję - dalej
    tak będzie. Więc poczekam na dalszą część rozmowy za 10 lat - jeśli
    jeszcze jakiś ślad po tobie zostanie na rynku.

    T> Ja się nie dziwię jakiemuś
    T> przeciwnikowi. Bo go tu nie ma. Moim przeciwnikiem może być ktoś
    T> kto ma firmę, a nie ktoś kto pracuje w czyjejś firmie. Tomek

    Ponownie widzę, że ze zrozumieniem "słowa pisanego" coś nie wychodzi.
    Dla wyjaśnienia: mam biura na terenie ponad połowy kraju. I trochę
    pracowników oraz wielu współpracowników, którym możesz zaproponować
    podwyżkę jaką chcesz, chcąc ich przejąć. Wielu próbowało :-). A co do
    przeciwników (bo najwyraźniej mnie masz na myśli) - ja nie mam
    konieczności ich mieć. Nawet z konkurencją współpracuję ku wzajemnym
    pożytkom. Radzę ci - ucz się - na to nigdy nie jest za późno!

    --
    Pozdrowienia,
    MP