PracaGrupypl.praca.dyskusjeMATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!! › Re: Re: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
  • Data: 2002-03-20 18:57:54
    Temat: Re: Re: MATOŁY Z SLD FORSUJĄ PRAWICOWY KODEKS PRACY !!!
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Mar 2002 08:16:58 +0100,
    =?iso-8859-2?Q?Wies=B3aw_Wronowicz?= <w...@p...com>
    wrote:

    [ciach...]
    >Mnie się wydaje że po wprowadzeniu tych zmian, znacznie wzrośnie rotacja
    >pracowników. Po trzech miesiacach rząd ogłosi że zatrudniono 200.000
    >bezrobotnych, pomijając milczeniem że najpierw zwolniono 200.000
    >pracowników.
    Nie wiem jak ten rzad bedzie chcial oszczedzac ale od tego przybedzie
    im bezrobotnych na zasilku. Nie pamietam ile obecnie trzeba
    przepracowac (niech to bedzie pol roku) ale przy wiekszej rotacji
    mozna zalozyc ze polowa z obecnie bezrobotnych bedzie pracowac a druga
    polowa bedzie akurat na zasilku.
    Bedzie to dobrze dla bezrobotnych i pracodawcow ale czy dla
    pracownikow i tzw. budzetu smiem watpic.

    Pzdr
    Limfo