PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chroni pracodawce? › Re[2]: Kto chroni pracodawce?
    From: h...@p...onet.pl (darek)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re[2]: Kto chroni pracodawce?
    Date: 11 May 2002 10:41:02 +0200

    Witaj wm,

    Thursday, May 09, 2002, 4:38:29 PM, napisałeś:

    w> Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    w> napisał:abdv55$a2u$...@n...tpi.pl...

    w> Każdy dba sam o swój status finansowy, pracodawca również. On go sobie
    w> wypracował do odpowiedniego poziomu i czemu miałby go sobie obniżać. Tylko
    w> dlatego żeby zrobić dobrze pracownikowi.

    w> Po tym co piszesz widzę, że zatęskniłeś za socjalizmem - piękne czasy, tylko
    w> ocet i musztarda bez problemu do kupienia w sklepie.

    w> Nie zabieraj więc głosu na temat kapitalizmu bo o nim g.....no wiesz, a to
    w> że żyjesz w nim nie oznacza, że masz o nim pojęcie.

    w> Zdrówko
    w> wm

    Na moje oko to Ty g....no wiesz,przynajmniej z Twojej wypowiedzi tak
    wynika.Chyba że definicja Kapitalista=złodziej jest prawdziwa.
    Chcesz mieć wysoki standard życia,ale ten który go dla Ciebie wypracował
    ma żyć na skraju nędzy??Z tego wynika że moja teza iż dla pracodawcy
    ważniejsza jest łopata od pracownika jest prawdziwa:(za łopatę musisz
    zapłacić a pracownika możesz kopnąć w d...ijeszcze się oburzać że ta
    gnida chce wyegzekwować swoje prawa:)))
    zaiste kraj wielkich możliwości:)

    --
    Best regards,