eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje1st/2nd line - roznice › Re: 1st/2nd line - roznice
  • Data: 2005-03-08 20:15:28
    Temat: Re: 1st/2nd line - roznice
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz" <t...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    news:422e0509@news.vogel.pl...
    > moje pytanie brzmi czym rozni sie praca na stanowisku 1st line pc support
    > od 2nd line pc support albo 1st line od 2ns line support engineer albo
    > network support. co sie ktyje pod pojeciem 1st line a 2nd line.za
    > informacje z gory dzieki

    1st line to "pierwsza pomoc" - ci, z ktorymi kontaktuje sie klient jak ma
    problem. Poniewaz wiekszosc problemow zglaszanych przez klienta bywa
    banalnych, to praca na 1st line sklada sie czesto w duzej mierze z
    cierpliwego tlumaczenia userom powtarzajacych sie rzeczy. 2nd line to wyzej
    wykwalifikowani ludzie, do ktorych 1st line przekazuje problemy mniej
    banalne, wymagajace wiekszej wiedzy i glebszego zanalizowania problemu.

    I.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1