PracaGrupypl.praca.dyskusje1850-czy wyjde na swoje? › Re: 1850-czy wyjde na swoje?
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1850-czy wyjde na swoje?
    Date: Wed, 10 Apr 2002 11:11:02 +0200

    Macko wrote:

    > Może dlatego, że w przypadku działalności gospodarczej kwotą brutto
    > określa się wartość z podatkiem VAT, netto - wartość tego podatku nie
    > zawierającą?

    Kwota netto to kwota bez VAT. Na tobie ciąży obowiązek zapłacenia ZUS
    (ok. 600 zł), podatku dochodowego, masz obowiązek posiadania kota
    firmowego w banku (zwykle droższe lub mniej wygodne niż ROR) i składania
    co miesiąc różnych deklaracji. Wątpię, czy z tej kwoty zostanie 1000 zł.
    jeżeli lubisz pizzę, to dobrze, bo na niewiele więcej będzie cię stać.
    Jeżeli nie masz dodatkowych dochodów, lub ktoś (rodzice, małżonek,
    babcia) nie dzieli z tobą comiesięcznych wydatków lub nie spodziewasz
    się dodatkowej prowizji do wymienionej kwoty, to nie jest to sensowna
    propozycja. Jedynie na przetrwanie lub start do czegoś lepszego.

    z pozdrowieniami:

    kumpel Dilberta