PracaGrupypl.praca.dyskusje › 16 - latek przyjmie pracę - ŁÓDŹ

  • 1. Data: 2006-06-26 19:28:16
    Temat: 16 - latek przyjmie pracę - ŁÓDŹ
    Od: "Mirek G." <m...@w...pl>

    Witam.
    Mam 16lat i mieszkam w Łodzi. Chciałbym zarobić sobie troszkę przez
    wakacje. Przyjmę PRAWIE każdą pracę. Jeśli poza domem dto tylko i
    wyłącznie na terenie Łodzi. Może być też praca w domu przed komputerem.

    Czekam na poważne oferty pod mailem: b...@w...pl , GG: 4581088 , ew.
    510588858 (TYLKO SMS).

    Z poważaniem - Mateusz G.

  • 2. Data: 2006-06-26 19:32:11
    Temat: Re: 16 - latek przyjmie pracę - ŁÓDŹ
    Od: "pb78" <p...@N...pl>

    > ew. 510588858 (TYLKO SMS).

    że co? Tylko smsy można do Ciebie wysyłać?

    ROTFL

    Paweł
    odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2006-06-26 20:58:51
    Od: luk <l...@v...pl>

    pb78 napisał(a):

    > że co? Tylko smsy można do Ciebie wysyłać?
    >
    > ROTFL

    hehe, to brzmi jak jakis anons w serwisie randkowym :D

    --
    Pozdrawiam, Lukasz

  • 4. Data: 2006-06-27 10:11:16
    Od: "Pikpok" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    luk <l...@v...pl> napisał(a):

    > hehe, to brzmi jak jakis anons w serwisie randkowym :D

    Nie ma co sie sie smiać - mnie sie podoba że chłopak kombinuje i szuka pracy
    na wakacje. Najważniejsze to działac :)

    pozdrawiam
    Pikpok

  • 5. Data: 2006-06-28 06:28:10
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Pikpok napisał(a):

    > Nie ma co sie sie smiać - mnie sie podoba że chłopak kombinuje i szuka pracy
    > na wakacje. Najważniejsze to działac :)

    Ale jak coś robić to z głową. Ja wiem że jest młody i itd ale mógł
    napisać co umie.