PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Date: Thu, 28 May 2009 21:00:37 +1200
    <gv1u55$ppv$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gv32h6$2ds$1@news.onet.pl>
    <0...@2...googlegroups.com>
    <gv3feg$b6e$1@news.onet.pl>
    <5...@m...googlegroups.com>
    <gv3k27$1bu$1@news.dialog.net.pl>
    <f...@x...googlegroups.com>
    <1hf6bw9ysabub$.iv0279kd7ez3$.dlg@40tude.net>
    <b...@t...googlegroups.com>
    <gv66md$a78$1@news.onet.pl> <gv672m$al5$2@news.onet.pl>
    <gv6863$eh7$1@news.onet.pl> <gv68o1$g3h$1@news.onet.pl>
    <gv69bs$hmu$1@news.onet.pl> <gv69nf$ith$1@news.onet.pl>
    <gv6b90$n4f$1@news.onet.pl> <gv6cc0$q3n$1@news.onet.pl>
    <gv8b1n$lcp$1@news.onet.pl> <gv8hs9$d0t$1@inews.gazeta.pl>
    <gvdjuv$bai$1@news.onet.pl> <gvergi$pat$1@inews.gazeta.pl>
    <gvet8j$98d$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gvghgc$n8j$1@inews.gazeta.pl>
    <gvj1b2$5ff$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    "Jurek M" <m...@1...pl> wrote in message
    news:gvj1b2$5ff$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Aż tak wiele się nie zmieniły, i różnią się dziś, tak jak różniły się i
    > kilkaset lat temu.
    > Zmieniły się powierzchownie.

    Jesli chcesz dalej pociagnac te czesc watku, prosze napisz cos, co przekona
    mnie, ze wiesz o historii kultury chinskiej cos wiecej niz popkulturowe
    stereotypy, bo na razie w to watpie.

    > Tak uważam, ale to moja subiektywna opinia.
    > Na pewno wśród testowanej grupy ludzi, znajdzie się więcej Chińczyków,
    > którzy chcieliby żyć w Europie niż Europejczyków w Chinach. Jestem o tym
    > przekonany.

    Wynika to wylacznie z roznic materialnego poziomu zycia w Europie i Chinach.
    Nie idzie za tym calkowite i natychmiastowe przejmowanie zachodniej kultury
    przez chinskich emigrantow - przeciwnie, mimo ze mozliwosci materialne i
    edukacyjne wykorzystuja nieraz w wiekszym stopniu niz ludnosc miejscowa,
    stylu zycia w wiekszosci nie przejmuja.

    > To niezupełnie tak: Rzymianie swoją kulturę zawdzięczają Grecji, którą
    > podbiły.

    Rzymianie mieli swoja kulture - i to niezla - przed podbiciem Grecji (146
    pne, gdy Rzym istnial juz kilkaset lat), po podboju wprowadzili do niej
    greckie inspiracje. To, co napisales, znow wskazuje na to, ze znasz ten
    temat bardzo powierzchownie.

    > Amerykanie snobują się na wszystko co europejskie.

    Mowimy o masach. W Polsce bez trudu znajdziesz grupy zafascynowane kultura
    japonska czy tybetanska, ale to sa nieliczne kregi hobbistow. Podobnie w USA
    na europejskosc snobuje sie grupa snobow, ale jesli spojrzymy na wiekszosc,
    to Europa oglada Hollywood bardziej niz Ameryka kino europejskie, z muzyka
    jest podobnie.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl