PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-28 11:57:26
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:a04705c5-3acb-4a5d-a91f-3ca24e22c166@k2g2000yql
    .googlegroups.com mihau
    <m...@g...com> pisze:

    > Ja doradzam dodać do tego jeszcze myślenie.
    Dobra rada nie zawada.
    Zacznij korzystać i z jednej i z drugiej

    > Więc dlaczego nie da się legalnie pracować za grosze?
    > Dlatego że nikt nie chce groszy płacić, czy dlatego że nie wolno?
    Da się. Da się nawet za darmo.
    Dla zwolenników hardcore'u możliwe jest także dopłacanie pracodawcy.
    Wszystko legalnie.
    Zakaz dotyczy jedynie stosunku pracy.

    > Ich sprawa, nie twoja.
    Nie o to pytałem.
    Jakoś ani z moich, ani z własnych rad nie korzystasz.

    --
    Jotte