PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Date: Thu, 28 May 2009 10:11:03 +0200
    <gv1u55$ppv$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gv32h6$2ds$1@news.onet.pl>
    <0...@2...googlegroups.com>
    <gv3feg$b6e$1@news.onet.pl>
    <5...@m...googlegroups.com>
    <gv3k27$1bu$1@news.dialog.net.pl>
    <f...@x...googlegroups.com>
    <1hf6bw9ysabub$.iv0279kd7ez3$.dlg@40tude.net>
    <b...@t...googlegroups.com>
    <gv66md$a78$1@news.onet.pl> <gv672m$al5$2@news.onet.pl>
    <gv6863$eh7$1@news.onet.pl> <gv68o1$g3h$1@news.onet.pl>
    <gv69bs$hmu$1@news.onet.pl> <gv69nf$ith$1@news.onet.pl>
    <gv6b90$n4f$1@news.onet.pl> <gv6cc0$q3n$1@news.onet.pl>
    <gv8b1n$lcp$1@news.onet.pl> <gv8hs9$d0t$1@inews.gazeta.pl>
    <gvdjuv$bai$1@news.onet.pl> <gvergi$pat$1@inews.gazeta.pl>
    <gvgfd6$ttm$1@news.onet.pl> <gvitj5$otb$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości
    news:gvitj5$otb$1@inews.gazeta.pl...

    (ciach)

> [...]
    > wykorzystac na jakas trwala poprawe swojej sytuacji lub przynajmniej
    > sytuacji swoich dzieci, inwestujac w maszyny czy edukacje. Ta sytuacja, w
    > ktorej maja realistyczna nadzieje na dlugotrwala poprawe bytu swojego i
    > rodziny jest dla nich lepsza od tego braku opcji, ktory mieli przedtem i
    > "broniac" "wyzysku", ja zaledwie stwierdzam ten fakt: relatywnej poprawy
    > sytuacji - ze zlej i pozbawionej nadziei na odrobine mniej zla i z
    odrobina
    > nadziei.
    > Dziwne, ze gdy siedzieli w biedzie na swojej wsi, nikt sie az tak nie

    (ciach)
> [...]
    > splacie rat kredytu zarabia sie jako wlasciciel niewiele wiecej niz
    > przecietny pracownik zatrudniony na etat, bo sie konkuruje cenami, gdy
    > zrobienie sobie nawet jednego czy dwoch dni wakacji powoduje utracone
    zyski
    > o wysokosci liczacej sie w napietym budzecie - mozna byc niewolnikiem
    swojej
    > wlasnej firmy bardziej niz pracujac u kogos, bo zwolnic sie czy znalezc
    inna
    > prace jest latwiej niz sprzedac firme, zwlaszcza gdy jej prowadzenie

    I tak oto w tym wątku zostało wyłuszczone sedno sprawy:))))))))))
    Bo głównym inwestorem, klientem, jest pracownik, i skoro jemy
    sie płaci grosze to i on chce kupić za grosze, a właściciele firm nie chcą
    zrozumieć podstawowej prawdy że, pracownik musi tyle zarobić aby mógł
    kupić to co wyprodukował.
    Dzisiejszy kryzys jest tego przykładem.
    Wyprodukowano tak dużo że już niczego nie potrzeba(ludzie nie mają
    pieniędzy),
    proszę policzyć ile jest milionów ludzi bezrobotnych bez żadnych świadczeń
    tylko
    w krajach rozwiniętych, co najmniej jak Polska.

    Józek