PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-25 07:58:18
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek M." <w...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    news:s0q2tn7st8t9

    > Nie. Nie pisałęm, że jedno wynika z drugiego.

    Ale tak to zabrzmiało :)
    W Rosji też są i butki i salony, o jakich Polakom się nie śniło. O niczym
    to nie świadczy. Zwłaszcza, że target stanowi jakieś 5-10% społeczeństwa.

    > P.S. A byłeś w Chinach? Masz tam znajomych?

    Nie i nie ciągnie mnie w te rejony ;-)
    Przyjaciel wrócił miesiąc temu z półrocznego pobytu. Opowieści na cały
    weekend. Masakra to mało powiedziane, przynajmniej wg niego, a po świecie
    sporo podróżował.