PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-25 11:18:35
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 25, 10:33 am, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > Mam już twój wizerunek :)
    > należysz do grupy nalogowych oglądaczy wszelkiej maści argentyńskich
    > seriali, czy też M jak milosc, na wspólnej, plebania itd.

    Słabe te twoje zdolności wizualizacyjne. Nie posiadam telewizora od
    pięciu lat, seriali nie oglądam. Powyżej podałeś więcej tytułów niż
    mógłbym z pamięci wyliczyć.

    > Nic z publicystyki czy z reportazy cie nie interesuje.

    Owszem, interesuje. Nie interesuje mnie natomiast co inni robią z
    własnością prywatną. Jak sama nazwa wskazuje, jest to ich PRYWATNA
    sprawa.

    > Tylko potwierdzasz moje przekonanie o stopniu twojej inteligencji. Na pewno
    > nie przewyższa ona stojącego przy drodze znaku drogowego tudzież pierwszego
    > z brzegu drzewa.

    Ja z kolei widzę, że twoje błędne poczucie patriotyzmu zastępuje
    rozum. Jak w RM niemalże. Polska byłaby potęgą, gdyby jej ONI (w
    domyśle: lyberały) nie rozkradli.

    --
    mihau