PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    From: mihau <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Date: Fri, 22 May 2009 09:23:48 -0700 (PDT)
    <gv0mtg$sfk$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gv0vqs$tsb$1@news.onet.pl>
    <gv115i$epg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gv1lo7$pa1$1@news.dialog.net.pl>
    <gv1nm5$grl$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gv1o76$r0t$1@news.dialog.net.pl>
    <gv1q26$kh2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gv1q6b$sdg$1@news.dialog.net.pl>
    <2...@p...googlegroups.com>
    <gv3e33$ski$2@news.dialog.net.pl>
    <4...@o...googlegroups.com>
    <gv5ish$gin$1@news.onet.pl>
    <7...@a...googlegroups.com>
    <gv5u3d$ht6$1@news.onet.pl>
    <0...@n...googlegroups.com>
    <gv67vu$e2o$1@news.onet.pl>

    On May 22, 3:06 pm, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    > Nie słyszałeś o przypadkach, że stały dostawca się "rąbnął" i wysłał paczkę
    > za pobraniem?

    Słyszałem. Ale to albo jego problem albo wymyśla się rozwiązanie na
    poczekaniu.
    Jeśli chcesz trzymać pieniądze na wypadek gdy ktoś "przez pomyłkę"
    wyśle coś za pobraniem, to może też trzymasz łopaty i 40 ton piasku na
    wypadek powodzi?

    > Niemniej jednak w przeciętnej firmie znaczki kupuje się po prostu na
    > poczcie lub u listonosza, a tu nie ma możliwości zapłaty kartą.

    Na poczcie często nie ma nawet możliwości zakupu znaczka (za to
    kalendarz z papieżem i żarówki zawsze są). No i do tego kolejka na 2h
    stania - w sam raz, żeby iść tam z gotówką kupić 5 znaczków.

    > BTW - czy kupno i przyklejanie znaczków na kopertę to dla Ciebie jakaś
    > ujma, wstyd i hańba, że w taki lekceważący sposób o tym piszesz?

    Ujmą, wstydem i hańbą byłoby zmuszanie sekretarki do ślinienia sterty
    znaczków każdego dnia. Po to są zbiorcze rozliczenia z pocztą, żeby
    tam w urzędzie ktoś przybił pieczątkę "opłacono na podstawie umowy z
    PP".

    > Zawsze i wszędzie można płacić kartą będąc na delegacji czy jeżdżąc po
    > zakupy "na miasto"?
    > Dobrze wiesz, że nie.

    Dobrze wiem, do czego służy bankomat.

    > No to wybierz sobie ten drobny nominał z bankomatu na głuchej puszczy,
    > gdzie właśnie pojechałeś na serwis do fabryki. No tak, ale Ty pewnie nie
    > jeździsz na serwisy na głuchą puszczę ;-)

    Nie jeżdżę. Gdybym wybierał się do Mauretanii albo przynajmniej
    Ustrzyk Górnych, to oczywiście wziąłbym zapas gotówki. Prawdopodobnie
    z bankomatu po drodze.

    > No i co z tego, że TY nie pamiętasz takiego przypadku?
    > Niemniej jednak takie sytuacje są normą w wielu firmach.

    Ale ja nie przeczę. Ja tylko mówię, że ISTNIEJĄ firmy, w których to
    się nie zdarza. Nigdzie nie twierdzę, że WSZYSTKIE firmy potrafią
    zaplanować delegacje i powinny zrezygnować z obrotu gotówką.
    Na matematyce nie uczyli Cię różnic między kwantyfikatorami?

    > Jakim konkretnie obciążeniem jest trzymanie w szafie pancernej kasetki z
    > zawartością (strzelam) - 2000-4000 zł?

    Dokładnie takim, jak podałeś:
    1. kasa pancerna,
    2. kasetka,
    3. 2-4k PLN poza standardowym obrotem (czyli poprzez konto),
    do tego:
    4. ktoś odpowiedzialny za to.

    --
    mihau