PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    From: mihau <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Date: Fri, 22 May 2009 05:42:49 -0700 (PDT)
    <gv0mtg$sfk$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gv0vqs$tsb$1@news.onet.pl>
    <gv115i$epg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gv1lo7$pa1$1@news.dialog.net.pl>
    <gv1nm5$grl$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gv1o76$r0t$1@news.dialog.net.pl>
    <gv1q26$kh2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gv1q6b$sdg$1@news.dialog.net.pl>
    <2...@p...googlegroups.com>
    <gv3e33$ski$2@news.dialog.net.pl>
    <4...@o...googlegroups.com>
    <gv5ish$gin$1@news.onet.pl>
    <7...@a...googlegroups.com>
    <gv5u3d$ht6$1@news.onet.pl>

    On May 22, 12:17 pm, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    > Za przesyłki za pobraniem też płaciliście za pomocą przelewu?

    Ale kto przy zdrowych zmysłach zamawia cokolwiek za pobraniem, gdy wie
    że nie ma gotówki?
    To jakiś obowiązek? Nie można z przedpłatą?

    > Sekretarka kupowała znaczki na poczcie płacąc kartą czy przelewem?

    Nie kupowała żadnych znaczków, tylko raz na tydzień czy miesiąc
    wysyłała przelew do PP za całość korespondencji.
    Może jeszcze te znaczki miała ślinić na biurku prezesa?

    > Pracownik oddawał 8 zł zaliczki wpłacając je na konto pracodawcy?

    Nie wiadomo mi nic o zaliczce 8zł.

    > I_wszędzie_i_zawsze_tą kartą zapłacą?
    > Pomyśl chwilę.

    Ta karta nie służy do kupowania zapałek w sklepie. Części komputerowe,
    elementy do drobnych napraw, zgrzewkę kawy czy 50 nowych sztućców do
    kuchni _można_ kupić z użyciem karty bez żadnych problemów. Ba, nieraz
    z dostawą do firmy.

    > A co w tym jest śmiesznego, bo nie bardzo rozumiem? Nie nosisz przy sobie
    > pieniędzy? Wszędzie płacisz kartą i przelewem? Powiedz, gdzie mieszkasz, bo
    > marzę o takim miejscu.

    Nie łażę nigdzie z kupą szmalu w kieszeni, bo nie chcę kusić losu.
    Wybieram drobne nominały z bankomatu, a gdzie się da, tam płacę
    bezpośrednio plastikiem.

    > BTW - nie każda delegacja to koszt kilku tysięcy złotych. Czasem bierze się
    > symboliczną "stówę" na paliwo i dietę. Zanim przelew dotrze do pracownika,
    > to ten już wraca z wyjazdu, a zapłacić nie ma czym, bo np. brak mu środków
    > na prywatnym koncie. Albo ... nie ma konta :)

    Nie pamiętam przypadku by ktokolwiek został wysłany na delegację tego
    samego dnia, bez uprzedzenia. A jednodniowe nawet wyprzedzenie
    wystarczy w Polsce na wysłanie przelewu.

    > ROTFL.
    > A co ma XXI wiek i Europa do rozliczeń gotówkowych w firmie?
    > Chyba coś Ci się pomerdało.

    Tyle, że wiele firm może doskonale funkcjonować BEZ rozliczeń
    gotówkowych. I prowadzenie kasy jest dla nich dodatkowym obciążeniem.

    --
    mihau