PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Date: 20 May 2009 10:27:31 +0200

    Jackare napisał(a):

    > 1. przychodzić ubrany na jakimś tam poziomie i raczej nie w te same rzeczy
    > przez tydzień

    Ten argument ma sens przy założeniu, że bez pracy chodzisz nago ;)

    > 2. mieć przyzwoite obuwie pod względem jakości/wyglądu i możliwości
    > przetrwania w nim dnia pracy

    j.w.

    > 3. zaopatrzyć się w jakąś teczkę

    Teczkę? Do czego? ;PPP

    > 4. dbać o swój wygląd z odpowiednią starannością i regularnością
    > a) mężczyźni: regularnie się golic, strzyc etc;
    > b) kobiety: robić makijaż, dbać o koafiurę, paznokcie, wyglądać modnie itp
    > bzdety

    Bezrobotny dbać o siebie nie musi? ;P

    > 5. zabrać ze sobą jakiś posiłek wraz z opakowaniem lub pieniądze na
    > skorzystanie w lokalnej stołówce/kupienie czegoś w pobliskim sklepie

    Bezrobotny nie je ;P

    > 6. jw w odniesieniu do czegoś do picia lub kupić sobie zapas
    > kawy/herbaty/mleka

    Wody mineralnej ;)

    > 7. Jakoś się dostać:
    > a) transport zbiorowy
    > b) własny transport mechaniczny
    > c) własny transport napędzany mieśniami (często wymaga dodatkowego
    > przebrania się przed pracą)
    > d) dłuugie spacery => zwiększone zużycie obuwia, obuwie zamienne, zakup
    > parasola

    Tu sie zgadzam. Koszt dojazdu do pracy jest istotny. Takze i czas
    takiego dojazdu.

    > 8. Ponosić koszty (lub ponosić zwiększone koszty) związane z posiadaniem
    > podobno niezbędnych gadżetów życiowych jak telefon komórkowy czy komputer z
    > dostępem do internetu

    Bez sensu.

    > 9. Ponosić koszty związane z utrzymaniem konta bankowego

    Nie prawda bo istnieja konta ktorych nie trzeba utrzymywac.

    > 10. Ponosić koszty pogorszenia stanu zdrowia:
    > a) będące efektem przebywania w zbiorowości ludzi: zarażanie się chorobami,
    > stres, wyczerpanie, niewyspanie
    > b) będące efektem wykonywanej pracy: niedostosowane meble, praca przy
    > sztucznym oświetleniu, inne niekorzysten warunki pracy
    > c) będące efektem zwiększonego narażenia na zdarzenia losowe: wypadki w
    > pracy, w drodze do i z pracy, kradzieże w środkach komunikacji
    > d) będące efektem niepewnej lub niesatysfakcjonującej sytuacji w pracy
    > (finanse, stabilność i perspektywy dalszego zatrudnienia, stosunki
> [...]

    Potrafisz udowodnic, ze bezrobocie powoduje mniejsze efekty pogorszenia
    sie zdrowia?

    > 11. Ponosić dodatkowe koszty funkcjonowania w zbiorowości instytucjonalnej:
    > a) życie towarzyskie: składki na różne okazje w pracy, poczęstunki z powodu
    > różnych okazji, wizyty i rewizyty
    > b) kary finansowe (porządkowe) w pracy
    > c) odpowiedzialność cywilna i karna

    Rownie dobrze mozesz odliczyc koszty zwiazane z oszczednosciami na
    domowej toalecie bo w czasie pracy korzystasz z toalety pracodawcy ;P

    > Mam świadomość, że to nie wszystko.
    > Mam świadomość że każdy z wymienionych punktów można obalić, zlekceważyć,
    > wykazać jego bezzasadność lub to że nie pracując też wiele z przedstawionych
    > elementów się wykonuje, ale mam też świadomość że zazwyczaj będzie to
    > skutkować wyobcowaniem delikwenta ze zbiorowości i ostatecznie krótką
    > karierą w tej zbiorowości, także nie zamierzam w ogóle odnosić się i
    > dyskutować z argumentami przeciw.

    Moim zdaniem, z jednym wyjatkiem, wszystkie punkty sa pozbawione sensu,
    zeby nie powiedziec sa glupie. Cala reszta Twojego wywodu jest wlasnie
    na tych pozbawionych sensu wyliczeniach oparta.

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!