PracaGrupypl.praca.dyskusje1276 brutto w UP w Warszawie... › Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
  • Data: 2009-05-20 09:05:11
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare napisał(a):

    > Nie. Po domu możesz chodzić dwa tygodnie w tej samej koszulce i spodniach z
    > dresu bez odczuwania presji ze strony otoczenia. Przyjdź do pracy w dresie,
    > wymiętej koszulce i kapciach.

    Znam ludzi, ktorzy nie sa w stanie przez caly dzien w domu wytrzymac w
    jednej koszulce i znam tez takich, ktorzy w tym samym ubraniu chodza do
    pracy przez tydzien, czasem dwa. Zauwazylem, ze inni zwykle boja sie im
    powiedziec, ze nie grzesza bezwonnoscia i stosuja manewry typu
    manifestacyjne otwieranie okien, wiatraczki etc.

    > Popatrz jak ludzie chodzą do pracy.

    Moze jakis webcam w Warszawie mi podaj bo u mnie za oknem jakos
    specjalnie takiego teczko-lansu nie widac...

    > Nie musi z taką regularnością, starannością. Nie musi w ogóle.

    Nikt nie musi.

    > Je. Np w Katowicach za darmo codziennie w kuchni Towarzystwa Charytatywnego.
    > Pracujący nie ma na to czasu i za ten brak czasu musi zapłacić

    Ale oszczedza na dojazdach z Wawy do Katowic ;p

    > Musi ją kupić

    A w domu pije kranowe za ktore nie placi bo ma przylacze na lewo? ;P W
    skrajnym przypadku moze kupic raz a potem sobie tej kranowy do pustej
    butelki nalewac.

    > Tak. Nie choruje się porzez zarażenie się od innych. Sprawdź statystyki
    > zwolnień lekarskich wśród pracujących i bezrobotnych, bo tych
    > zarejestrowanych w UP zwolnienia też dotyczą.

    Jestes lekarzem?

    > To twoje zdanie. Masz do niego prawo tak jak ja do swego.

    Owszem, mozesz wypisywac glupoty, ktore nie maja matematycznego sensu.

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!