PracaGrupypl.praca.dyskusje1/2 etatu czy cały etat ? Na ile etatu pracuje ? › Re: 1/2 etatu czy cały etat ? Na ile etatu pracuje ?
  • Data: 2004-12-14 14:44:05
    Temat: Re: 1/2 etatu czy cały etat ? Na ile etatu pracuje ?
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    x z wrote:

> [...]
    Popracuj tam pół roku, a po pół roku poproś o zaległą pensję za nadgodziny,
    jak nie dostaniesz idź do sądu pracy! a tak na marginesie może się tak
    umówiliście i ma to też odzwierciedlenie w zarobkoach (pracodawca oszczędza
    na zusie w ten sposób) i pamiętaj, podpisuj listę!!!!!
    --
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.