  • Data: 2003-03-17 13:41:18
    Temat: Re:
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyhamuj troche, bo jestes zalosny. Mozna sie z kims nie zgadzac (ja sie
    > czesto z Nina nie zgadzam), ale to nie znaczy, ze mozna tego kogos obrazac.
    > Zwlaszcza, ze list kierujesz do kogos innego, nie do Niny.

    Nie sądzę, żeby Nina dała kiedkolwiek powód do takiego osądu.

    Są sytuacje, kiedy pracodawcę należy poinformować o tym, co jest groźne
    bądź nieodpowiednie dla firmy, zwykle jednak można załatwić takie sprawy
    w cztery oczy. Donosicielstwo jest wtedy, gdy ktoś konfabuluje lub
    przekazuje informacje obciążające nie wiążace się bezpośrednio z pracą i
    jej efektami - daleki byłbym od posądzenia kogokolwiek o coś takiego bez
    dowodu.

    Pzdr: Dogbert