PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie jakies kursy informatyczne?

  • 1. Data: 2003-08-11 12:38:19
    Temat: gdzie jakies kursy informatyczne?
    Od: Marek Grebski <m...@N...post.pl>

    Witam
    Pracuje od kilku lat jako informatyk ale jestem samoukiem , a firma ma
    przykaz zeby pracownicy podnosili kwalifikacje, czy ktos wie gdzie we
    Wroclawiu lub okolicy woj. Dolnoslaskiego mozna zrobic jakis kurs
    informatyczny, na studia nie chce isc ale jakis papier by sie przydal.
    Pozdrawiam
    Marek Grebski
    --
    na urlop, na grzyby, na ryby, a może na koń ? --- www.miedzylesie.dkl.pl

  • 2. Data: 2003-08-11 13:19:48
    Temat: Re: gdzie jakies kursy informatyczne?
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w
    :bh82qs$lai$...@n...news.tpi.pl,
    Marek Grebski <m...@N...post.pl> wyrazil co nastepuje:

    www.edusoft.pl na przyklad

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 3. Data: 2003-08-11 13:36:33
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek Grebski" <m...@N...post.pl> napisał w
    > wiadomości news:bh82qs$lai$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Zdaj egzamin na MCSE,CNE lub inne podobne.

    Dokladnie, sciezka z MCDBA albo MCSA bedzie cie kosztowac tyle co jedno
    szkolenie (srednio cena dla prywatnych osob to 2,500 u partnerow Microsoftu)
    a koszt egzaminu to 450 zeta, na MCDBA zdajesz 4 a na MCSA bodaj 5
    egzaminow, no i na dzien dobry masz MCP po jednym zdanym, a to na pewno
    lepsze niz papier z kursu. Imo teraz, jak mam juz 7 szkolen za soba, uwazam
    ze nie warto bylo (tyle ze to nie ja placilem;). Zawsze mozna tez zrobic
    jakies CopmTIA - tandetne sa ale dumnie brzmia:)
    pozdrawiam
    /p

  • 4. Data: 2003-08-11 13:52:31
    Od: Marcin Caban <c...@p...gliwice.pl>

    clockworkoi wrote:
    > Dokladnie

    Powoli, przecież człowiek nie powiedział czym konkretnie zajmuje się w
    pracy, może nie ma nic wspólnego z MS.
    Jeśli jest "od wszystkiego" to polecam jednak studia zaoczne na
    Polibudzie na wydziale IiZ, dają ogólną wiedzę.
    Jeśli zajmuje się jakąś jedną technologią, to polecam egzamin
    (+ewentualne szkolenie, jeśli potrzebne) u proucenta tej technologii
    (MS, Sun, Oracle, Novell, cokolwiek).

    --
    Marcin Caban

  • 5. Data: 2003-08-11 14:00:22
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Caban" <c...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeśli zajmuje się jakąś jedną technologią, to polecam egzamin
    > (+ewentualne szkolenie, jeśli potrzebne) u proucenta tej technologii

    Slusznie, nie powiedzial, MS to tylko taki przyklad, ale jak zauwazyles nie
    sprecyzowal, a poza tym parcie na podnoszenie wlasnych kwalifikacji jest
    niezbyt precyzyjne - akurat MCP to latwy sposob na spelnienie takiego malo
    precyzyjnego warunku:)
    pozdr
    /p

  • 6. Data: 2003-08-11 14:19:31
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > informatyczny, na studia nie chce isc ale jakis papier by sie przydal.

    Zdaj egzamin na MCSE,CNE lub inne podobne.

    Jarosław Wiechecki

  • 7. Data: 2003-08-12 09:33:10
    Od: Marek Grebski <m...@N...post.pl>

    Marek Grebski wrote:

> [...]
    > Wroclawiu lub okolicy woj. Dolnoslaskiego mozna zrobic jakis kurs
    > informatyczny, na studia nie chce isc ale jakis papier by sie przydal.

    Hehe widze ze informatyka wszystkim sie kojarzy z MS, niestety mam z
    Windowsem do czynienia ale glownie zajmuje sie administracja kilu serverow
    linuxowych , a na jednym stoi Oracle, glownie chodzi o jakis papier ze
    posiadam kwalifikacje do pracy na ww stanowisku, z zawodu jestem
    elektronikiem.
    Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie informacje
    Marek Grebski
    --
    na urlop, na grzyby, na ryby, a może na koń ? --- www.miedzylesie.dkl.pl

  • 8. Data: 2003-08-12 11:52:20
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Grebski" <m...@N...post.pl> napisał w
    wiadomości news:bhacbn$675$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <cut>
> [...]
    > posiadam kwalifikacje do pracy na ww stanowisku, z zawodu jestem
    > elektronikiem.
    > Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie informacje

    No to rob OCP z Oracle. Dwa egzaminki, oba i tak tansze niz szkolenie
    oraclowe, a masz konkretny papier. Bo co do szkolen, to dalej twierdze, ze
    nie warto - no chyba ze firma placi i jeszcze lojalki nie chce:)
    pozdrawiam
    /p

  • 9. Data: 2003-08-14 20:50:58
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > No to rob OCP z Oracle. Dwa egzaminki, oba i tak tansze niz szkolenie
    > oraclowe, a masz konkretny papier. Bo co do szkolen, to dalej twierdze, ze
    > nie warto - no chyba ze firma placi i jeszcze lojalki nie chce:)

    potwierdzam. egzamin w altkomie kosztuje cos koło 1/3 ceny kursu w Oracle
    Polska. Zresztą (chociaż nie są - zdaje się że cały czas - autoryzowani
    przez Oracla do świadczenia kursów) prze swoje kursy do egzaminów
    przygotowują. Oczywiście jak potrzebujesz kursów .

    Z jednym się jednak nie zgodzę - jak chcesz mieć pełne OCP, to ścieżka idzie
    przez 1)SQL i PL/SQL, 2)administrację, 3)strojenie, 4)wydajność sieciowa
    5)backup i odtwarzanie. Oczywiście dotyczące (poza sql-em) tej samej
    platformy (np. 8i, 9i., 9.2 itp)
    Zdanie tych egzaminów w jakimś ustalonym czasie (bodajże wszystkie muszą byc
    zakończone ukończeniem certyfikującego egzaminu w przeciągu 1 roku od
    zakończenia pierwszego egzaminu) powoduje, że dostajesz papier honorowany na
    całym świecie.

    W podobny sposób możesz zrobić kursy/zdać egzaminy z SCO, SOLARISa,
    administracji systemami komputerowymi czy też czym tam chcesz