PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ranking panstw - gdzie sie najlepiej zyje

  • 1. Data: 2005-02-16 00:16:44
    Temat: Ranking panstw - gdzie sie najlepiej zyje
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    Mam pytanko czasem gazety lubuja sie w rankingach panstw w stylu gdzie sa
    nejlepsze warunki zycia. Czy ktos ma moze pod reka jakis link do takiego
    rankingu?

  • 2. Data: 2005-02-16 15:49:11
    Temat: Re: Ranking panstw - gdzie sie najlepiej zyje
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    gostek w news:cuu3p4$no9$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Mam pytanko czasem gazety lubuja sie w rankingach panstw w stylu
    > gdzie sa nejlepsze warunki zycia. Czy ktos ma moze pod reka jakis
    > link do takiego rankingu?

    A jakie są kryteria? Prosty przykład - dla jednego ważniejsza opieka
    socjalna, dla drugiego duże przestrzenie i sąsiedzi oddaleni o minimum
    kilkadziesiąt kilometrów, dla trzeciego możliwość rozwoju, zdobycia
    kapitału...

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2005-02-16 16:00:17
    Od: Wojciech Froelich <n...@s...please>

    On Wed, 16 Feb 2005 16:49:11 +0100, Greg wrote:

> [...]
    > socjalna, dla drugiego duże przestrzenie i sąsiedzi oddaleni o minimum
    > kilkadziesiąt kilometrów, dla trzeciego możliwość rozwoju, zdobycia

    1. Finlandia
    2. Finlandia (no może z dużymi przestrzeniami to przesada)
    3. Finlandia

    NMSP :)))))

    W.
    --
    http://www.cats-and-translators.com/gallery/Album.ht
    ml

  • 4. Data: 2005-02-22 11:31:00
    Od: "Smutny30" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gostek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko czasem gazety lubuja sie w rankingach panstw w stylu gdzie sa
    > nejlepsze warunki zycia. Czy ktos ma moze pod reka jakis link do takiego
    > rankingu?

    Kiedyś rozmawiałem z Polakiem pracującycm w Portugalii. Mówil ze zyje sie
    tam lekko, z jednej strony kraj jest dość cywilizowany a z drugiej nie ma
    tam takiej gonitwy, ludzie życzliwi i wyluzowani.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-02-22 19:37:44
    Od: nietophez <s...@w...pl>

    No gdzies na necie czytałem artykuł o "Kraju dla emeryów" Chodziło o to
    aby znaleźć miejsce dla potencjalnego emeryta z Polski. Nawet skię
    jakieś małe towarzystwo fanów znalazło i znaleźli miejsce gdzie za
    jakies 250-500 zł mozna zyc elegancko na normalnej stopie zycia w
    standardowym 3 albo nawet 4 gwiazdkowym hotelu z wyzywieniem własnym
    samochodem i takim tam dorobkiem a to wszystko za 500 zł miesiecznie.
    Jak się okazało jest wyspa w poblizu bdajże wenezueli albo tamtych
    regionów dokładnie nie pamietam musiał bym mapke wyszukac, a wyspa
    nazywa sie Margerita, Margarita jakos tak jak znajde mapke to napisze
    dokładny namiar.

    Pozdrawiam