PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenia NLP

  • 1. Data: 2005-02-15 18:58:13
    Temat: Szkolenia NLP
    Od: "Kafesita" <k...@a...net>

    Witam, czy ktoś z Was miał może do czynienia z tymi szkoleniami?? Jeśli tak,
    to jakie macie odczucia na ich temat. Trenerem jest Marek Rożalski
    (www.rozalski.pl). Pytam, ponieważ dostałam "skierowanie" z firmy na całą
    serię szkoleń u Rożala i się zastanawiam czy wogóle jest sens.... Proszę
    podzielcie się doświadczeniami, jeśli takowe macie.

    Dzięki i pozdrawiam
    Kafesita

  • 2. Data: 2005-02-15 21:14:50
    Temat: Re: Szkolenia NLP
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Kafesita [Tue, 15 Feb 2005 19:58:13 +0100]:

    > Pytam, ponieważ dostałam "skierowanie" z firmy na całą
    > serię szkoleń u Rożala i się zastanawiam czy wogóle jest
    > sens....

    Jest sens. Jesli firma Cie wysyla i sponsoruje (a szkolenia
    NLP zwykle dosc drogie sa) to korzystaj z okazji. Przydaja sie
    nie tylko w pracy ale tez w takim normalnym, codziennym zyciu.

    Poczytaj sobie: nlp.info.pl i nlp.pl

    Kira

  • 3. Data: 2005-02-16 12:18:42
    Od: Jonasz <j...@p...onet.pl>

    Kafesita wrote:
    > Witam, czy ktoś z Was miał może do czynienia z tymi szkoleniami??

    Z tymi dokładnie szkoleniami, to nie, ale niedawno
    coś czytałem o neurolingwistycznym progarmowaniu.
    Na stronce Pani Ewy Fooley
    http://www.foley.com.pl/korespondencje/default.asp?i
    d=12
    jest o NLP, a także "masaż hawajski, muzyka new age,
    Feng Shui, uzdrawianie siebie i ziemi przy pomocy
    kryształów, praktyki szamańskie, Qigong, Reiki,
    uzdrawianie praniczne"

    Kiedy szukałem informacji, to zauważyłem ża NLP jest stawiane
    tuż obok UFO i New Age. Zdaje się, że jest to intensywny
    kurs zapominania. Postanawiasz, że jesteś kimś wielkim
    i zapominasz wszystkiego, co stoi w sprzeczności z tą tezą.
    Ja bym nie tracił czasu na ochotnicze pranie własnego mózgu.

    Coś może się dwoiesz z:
    http://www.nlp.pl/lista_dyskusyjna/ogladaj_archiwum.
    php?lp=7

    powodzenia