PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca - Ankiety

  • 1. Data: 2005-02-15 18:37:06
    Temat: Praca - Ankiety
    Od: "Michał" <m...@w...pl>

    Witam
    Jesli interesuję Cie dodatkowy zarobek napisz do mnie a ja Ci podam
    szczegóły
    Odpowiem na Twoje wszelkie pytania.
    Miła praca nie zabierająca dużo czasu.
    --
    Michał Miecznikowski
    Kontakt: m...@w...pl

  • 2. Data: 2005-02-15 19:29:22
    Temat: Re: Praca - Ankiety
    Od: "ToJa" <e...@v...pl>

    Ale bzdety, czemu wy ludzie nie przestaniecie z tymi bzdurami, logomedia
    itd........

  • 3. Data: 2005-02-16 09:34:08
    Od: "Michał" <m...@w...pl>

    SAm jesteś bzdurą.
    To jest dobra oferta dodatkowego zarobku
    Jesli Ci ona nie pasuje omin ja
    A nie czepiasz sie
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2005-02-16 11:42:02
    Od: "wk" <wko11(usun_to)@nospam.gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > SAm jesteś bzdurą.
    > To jest dobra oferta dodatkowego zarobku
    > Jesli Ci ona nie pasuje omin ja
    > A nie czepiasz sie

    Ty koleś chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
    W nazwie grupy pojawia się słowo "DYSKUSJE"
    więc nie wiem czemu tak się obruszasz,
    że ktoś twoje spamowanie nazywa bzdurą
    (na ogloszenia swojej "super" pracy znajdź grupę do
    tego przeznaczoną)

    --
    niepozdrawiając spamera
    Wk

  • 5. Data: 2005-02-17 01:41:30
    Od: "Dawid Gocel" <d...@p...onet.pl>

    > (na ogloszenia swojej "super" pracy znajdź grupę do
    > tego przeznaczoną)
    no to mu super powiedziales... teraz bedzie oglaszal swoja oferte sracy na
    grupie do ofert pracy i jesli bedzie to grupa moderowana to moderator
    dostanie szalu, a jesli alt.* to ludzie to czytajacy. Przy okazji zastanawia
    mnie, kto jeszcze wierzy w zarobek przez jakies odbieranie poczte i tego
    typu brednie ?

    pozdrawiajac Antyspamera
    Dawid Gocel