PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak napisać oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych??????

  • 1. Data: 2003-06-02 20:56:21
    Temat: Jak napisać oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych??????
    Od: "Aga" <c...@w...pl>

    Szukałam w archiwum biuletynu USC ale nic nie znalazłam na ten temat a
    chciałabym napisać oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz
    o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie. Bardzo proszę o radę
    jak napisać i ewentualnie gdzie mogę znaleźć taki wzór pisma. Z góry
    dziękuję za pomoc.

    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-06-02 21:51:50
    Od: Robal <b...@w...plinvalid>

> [...]
    > umyślnie. Bardzo proszę o radę jak napisać i ewentualnie gdzie
    > mogę znaleźć taki wzór pisma. Z góry dziękuję za pomoc.

    IMO wystarczy "Oswiadczam , ze korzystam z pelni praw publicznych.
    Oswiadczam, ze nie bylam karana za przestepstwo popelnione umyslnie".
    Podpis.

    Robal bob67(at)wp.pl

  • 3. Data: 2003-06-02 22:02:32
    Od: amfora <a...@w...org>

    Aga <c...@w...pl> wrote:
    > Szukałam w archiwum biuletynu USC ale nic nie znalazłam na ten temat a

    Słabe to szukanie być musiało...

> [...]
    > o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie. Bardzo proszę o radę
    > jak napisać i ewentualnie gdzie mogę znaleźć taki wzór pisma. Z góry

    ...bo w trzecim akapicie na stronce:
    http://www.usc.gov.pl/pl/urzad/Jak_znalezc_prace.htm
    napisane.

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 4. Data: 2003-06-03 08:25:38
    Od: "Aga" <c...@w...pl>

    Bardzo proszę o radę

    > ...bo w trzecim akapicie na stronce:
    > http://www.usc.gov.pl/pl/urzad/Jak_znalezc_prace.htm
    > napisane.
    >
    > amf.

    Dziękuję ślicznie za pomoc nie wiem czemu tego nie zauważyłam chyba mi cos n
    a oczęta padło bo nawet byłam na tej stronie:-) w sumie to nie różni się od
    tego co sama napisałam ale napisze wg wzoru.

    Aga