1. Data: 2003-06-02 20:56:21
Temat:Jak napisać oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych??????
Od:"Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukałam w archiwum biuletynu USC ale nic nie znalazłam na ten temat a
chciałabym napisać oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz
o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie. Bardzo proszę o radę
jak napisać i ewentualnie gdzie mogę znaleźć taki wzór pisma. Z góry
dziękuję za pomoc.

Agnieszka

2. Data: 2003-06-02 21:51:50
Od:Robal <b...@w...plinvalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umyślnie. Bardzo proszę o radę jak napisać i ewentualnie gdzie
> mogę znaleźć taki wzór pisma. Z góry dziękuję za pomoc.

IMO wystarczy "Oswiadczam , ze korzystam z pelni praw publicznych.
Oswiadczam, ze nie bylam karana za przestepstwo popelnione umyslnie".
Podpis.

Robal bob67(at)wp.pl

3. Data: 2003-06-02 22:02:32
Od:amfora <a...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Aga <c...@w...pl> wrote:
> Szukałam w archiwum biuletynu USC ale nic nie znalazłam na ten temat a

Słabe to szukanie być musiało...

> [...]
> o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie. Bardzo proszę o radę
> jak napisać i ewentualnie gdzie mogę znaleźć taki wzór pisma. Z góry

...bo w trzecim akapicie na stronce:
http://www.usc.gov.pl/pl/urzad/Jak_znalezc_prace.htm
napisane.

amf.

--
./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

4. Data: 2003-06-03 08:25:38
Od:"Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o radę

> ...bo w trzecim akapicie na stronce:
> http://www.usc.gov.pl/pl/urzad/Jak_znalezc_prace.htm
> napisane.
>
> amf.

Dziękuję ślicznie za pomoc nie wiem czemu tego nie zauważyłam chyba mi cos n
a oczęta padło bo nawet byłam na tej stronie:-) w sumie to nie różni się od
tego co sama napisałam ale napisze wg wzoru.

Aga