PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanko

  • 1. Data: 2005-02-03 19:27:49
    Temat: Pytanko
    Od: "ToJa" <e...@v...pl>

    Mam taki mały problem, pracowałem na 1/6 etatu przez pół roku zarobek miał
    być około 160 zł na miesiąc więcej mi zależało przerobic te pół roku żeby
    dostać potem zasiłek wychowawczy.
    Na początku żeby wiedzieć czy jestem zatrudniony zarzadałem potwierdzenia że
    wogóle są odprowadzane składki na ZUS i poprosiłem o dostarczenie mi
    deklaracji tej co pracodawca daje na każdy miesiąć dostałem i juz byłem
    spokojny.
    Jednak pensji nie dostawałem pracodawca twierdził wtedy jak byłem po kase że
    teraz nie ma i tak zeszło listy płac żadnej nie podpisałem bo z jakiej
    strony jak kasy nie dostałem i teraz jest problem co mam zrobic żeby
    odzyskać kasę jak i gdzie pisać do kogo i jak to przedstawić.
    Dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-02-04 19:10:42
    Temat: Re: Pytanko
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Wez umowe o prace. Xero no i pisz pozew do sadu pracy. jedyne wyjscie.
    pozdr.