PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie odnosnie CV i Listu › Pytanie odnosnie CV i Listu
    From: "Tapio" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanie odnosnie CV i Listu
    Date: Tue, 19 Oct 2004 00:34:19 +0200

    Witam
    Mam problem. Chce zatrudnic sie jako sprzedawca w autoryzowanym punkcie
    sieci Era. I tu zaczyna sie muj problem. Otoz mam juz doswiadczenie (i
    tygodniowe szkolenie) w sprzedazy na stanowisku doradcy klienta biznesowego
    sieci Idea. (chodzenie po firmach i namawianie do przejscia na idee). Jednak
    ze wzgledu na to ze trzeba bylo chodzic na nogach po 3 tygodniach sam
    zrezygnowalem z tej pracy. Rozwiazanie umowy nastopilo za porozumieniem
    stron.
    I teraz nie wiem czy pisac ze pracowalem miesiac w idei czy lepiej to
    pominac?
    Jesli napisac w cv ze pracowalem to w liscie motywacujnym wypada to jakos
    zaznacyc ze zrezygnowalem z pracy ze wzgledu na duza ilosc chodzenia na
    nogach czy jakos tak?
    Jak sadzicie czy taka inforamcja ze pracowalem miesiac nie zniecheci
    przyszlego pracodawcy? (pomysli ze wywalili mnie po miesiacu za brak
    wynikow...)

    Z gory dzieki za podpowiedzi.
    aaa to chyba wazne. Jestm mlody bo mam 20 lat.