PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o urlop i poszukiwanie pracy - bardzo proszę o odpowiedź

  • 1. Data: 2004-04-08 07:31:54
    Temat: Pytanie o urlop i poszukiwanie pracy - bardzo proszę o odpowiedź
    Od: "Rafał W" <s...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    otóż mam takie wątpliwości: Pracuję od 26 listopada 2003 roku, od 11
    grudnia mam umowę o pracę na 3 miesiące i potem od 11 marca 2004 umowę o
    pracę na 6 miesięcy. Czy w tym momencie przysługuje mi jakiś urlop ?

    Bardzo proszę o odpowiedź jeśli ktoś jest zorientowany, bo muszę się
    wyrwać na dwie rozmowy o pracę w innych firmach i nie chciałbym kombinować
    tylko zrobić to zgodnie z prawem...

    Swoją drogą jeśli powiedzmy nie przysługuje mi żadne urlop to jak tu
    szukać innej pracy jeśli w obecnej szefostwo jest bardzo.. hmm powiedzmy
    zaborcze jeśli chodzi o pracowników, tzn nie ma szans wyjść sobie nawet na
    godzinę na obiad w czasie pracy, słowem nie widzę możliwości szukania pracy
    równolegle tutaj pracując bez paskudnego kombinowania :( Jak Szanowni
    grupowicze rozwiązują takie problemy ?

    Pozdrawiam serdecznie

    Rafał Widawski

  • 2. Data: 2004-04-08 18:22:55
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > godzinę na obiad w czasie pracy, słowem nie widzę możliwości szukania pracy
    > równolegle tutaj pracując bez paskudnego kombinowania :( Jak Szanowni

    Jeżeli to jest Twoja pierwsza praca w życiu i z wyliczenia wychodzi Ci,że na
    dzień dzisiejszy przepracowałeś conajminiej 6 miesięcy to należy Ci się połowa
    wymiaru urlopu. Pozdrawiam.