PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o prace w SMG/KRC

  • 1. Data: 2006-04-05 13:56:27
    Temat: Pytanie o prace w SMG/KRC
    Od: "Michal" <m...@n...gazeta.pl>

    Witam, chcialbym sie dowiedziec czego mozna spodziewac sie po pracy jako
    ankieter u regionalnego przedstawiciela SMG/KRC. W ogloszeniu o prace
    widzialem stawke 600 - 4000 w zaleznosci od ilosci przeprowadzonych ankiet.

    Michal

    ps. przy okazji proszę o ocenę mojego CV - http://mvito.ovh.org - i
    przesylanie uwag.

  • 2. Data: 2006-04-05 14:34:30
    Temat: Re: Pytanie o prace w SMG/KRC
    Od: "musta" <m...@p...pl>

> [...]
    > ankieter u regionalnego przedstawiciela SMG/KRC. W ogloszeniu o prace
    > widzialem stawke 600 - 4000 w zaleznosci od ilosci przeprowadzonych

    O warunkach finansowych ci nie powiem ale wiem ze teraz sprytni kolesie w
    centrali zrobili system do wykrywania falszujacych ankieterow.

    Poza tym jest tez system wymiany informacji na rynku o nierzetelnych
    ankieterach wiec nie oplaca sie sciemniac bo potem wiele firm ma cie juz na
    liscie.

    Pisze to po to zebys nie myslal ze to jest lekka robota i ze "zakombinujesz"
    a kasa bedzie.

    musta

  • 3. Data: 2006-04-05 14:50:27
    Od: "Michal" <m...@n...gazeta.pl>

    Odnioslem wrazenie ze z gory zakladasz ze chce cos kombinowac.... a tak nie
    jest

    Michal

  • 4. Data: 2006-04-09 16:42:04
    Od: Als <1...@1...pl>

    Dnia Wed, 5 Apr 2006 15:56:27 +0200, Michal napisał(a):

> [...]
    > ankieter u regionalnego przedstawiciela SMG/KRC. W ogloszeniu o prace
    > widzialem stawke 600 - 4000 w zaleznosci od ilosci przeprowadzonych ankiet.

    Ja akurat miałem do czynienia z Pentorem. Za jedną ankietę (ale naprawdę
    długą, prawie 2 godziny rozmowy z jedną osobą) płacili 25 zł netto, na
    ankietera przypadało 5 ankiet.
    A czego się możesz spodziewać? Drzwi zamykanych przed nosem, umawiania się
    na konkretną godzinę i "niestety coś mi wypadło" o umówionej godzinie, bólu
    nóg, drapania w gardle i zniechęcenia.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    Staraj się nie mieć nic na własność. Jeśli masz od kogo, to pożyczaj nawet
    buty.[Forrest Gump]