PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o pracę w ComArchu

  • 1. Data: 2003-09-18 14:14:07
    Temat: Pytanie o pracę w ComArchu
    Od: "Kryspin Sławek" <s...@p...com.pl>

    Witam

    Proszę o opinie na temat atmosfery pracy jaka panuje w tej firmie. Czy
    częste były przypadki nie przedłużania umowy po trzech miesiącach próbnych
    ??

    za odpowiedź z góry dziękuje.
    Kryspin

  • 2. Data: 2003-09-18 14:36:16
    Temat: Re: Pytanie o pracę w ComArchu
    Od: "Kryspin Sławek" <s...@p...com.pl>

    Dlaczego na grupach zawsze się znajdą ludzie pokroju tego poniżej ???

  • 3. Data: 2003-09-18 14:36:26
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2003-09-18 14:36:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kryspin Sławek wrote:
    > Dlaczego na grupach zawsze się znajdą ludzie pokroju tego poniżej ???

    Bo ciagle pojawiaja sie takie lamy jak Ty!

  • 5. Data: 2003-09-18 14:47:05
    Od: "Kryspin Sławek" <s...@p...com.pl>

    W polemikę z burakami to sie wdawał nie będe.
    Ale mam propozycję, że jak nie odpowiadasz na zadane pytanie to sp.... z
    wątku.

  • 6. Data: 2003-09-18 14:51:55
    Od: "PS SimPLusnet" <p...@s...pl>

    Facet- nudzisz strasznie- jest konkretne pytanie i człowiek liczy na
    konkretną odpowiedź- nie wiesz, to się przymknij.
    I teksty w stylu "było na grupie" możesz sobie w d..ę wsadzić - cały czas
    wszystko się zmienia i to co było z miesiąc temu, teraz może być zdeczko
    nieaktualne.
    ps
    widziałeś kiedyś jak wygląda lama?? - jeśli nie, zajrzyj do lustra

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bkcfvh$ft9$1@news.onet.pl...

  • 7. Data: 2003-09-18 14:53:27
    Od: "dklog" <d...@w...pl>

    > W polemikę z burakami to sie wdawał nie będe.
    > Ale mam propozycję, że jak nie odpowiadasz na zadane pytanie to sp.... z
    > wątku.

    Nie nadajesz się ani do ComArch, ani tym bardziej do grup dyskusyjnych.
    Na razie żegnamy, poczytaj netykietę, zmień się i możesz wrócić. Ze względu
    na swój niski poziom kultury nie masz prawa korzystać z archiwum grupy.

    --
    D a r e K
    _________________

  • 8. Data: 2003-09-18 14:56:42
    Od: "dklog" <d...@w...pl>

    Użytkownik "PS SimPLusnet" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > I teksty w stylu "było na grupie" możesz sobie w d..ę wsadzić - cały czas
    > wszystko się zmienia i to co było z miesiąc temu, teraz może być zdeczko
    > widziałeś kiedyś jak wygląda lama?? - jeśli nie, zajrzyj do lustra

    Cha! Cha! Ale sobie kolego nagrabiłeś! I po co Ci to było? Masz
    nieodrobioną pracę domową pt. "Netykieta" - to tak gwoli przypomnienia.

    --
    D a r e K
    _________________

  • 9. Data: 2003-09-18 15:04:56
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > Dlaczego na grupach zawsze się znajdą ludzie pokroju tego poniżej ???

    Dlatego ze maja cholerna racje - zadalbys sobie odrobine trudu i przejrzal
    kikla watkow powyzej to juz mialbys odpowiedzi.
    /p

  • 10. Data: 2003-09-18 15:07:41
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > I teksty w stylu "było na grupie" możesz sobie w d..ę wsadzić - cały czas
    > wszystko się zmienia i to co było z miesiąc temu, teraz może być zdeczko
    > nieaktualne.
    Ale watek sprzed dwoch dni to nie jest chyba miesiac, he? Bo w pytaniu z
    16.09 jest sporo odpowiedzi.
    /p