PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta pracy TECHNICAL EDITOR

  • 1. Data: 2003-09-18 13:11:41
    Temat: oferta pracy TECHNICAL EDITOR
    Od: "Rekrutacja - CESJ" <r...@c...com>

    Central European Science Journals
    www.cesj.com

    wydawnictwo elektronicznych czasopism naukowych poszukuje osoby na
    stanowisko:

    TECHNICAL EDITOR

    Obowiązki:
    . Redakcja techniczna tekstów prac naukowych

    Wymagania:
    . Doświadczenie: electronic publishing
    . Preferowane wykształcenie: informatyka, nauki ścisłe
    . Biegła znajomość narzędzi do edycji tekstu oraz e-publishingu w tym m.in.:
    - TeX, LaTeX,
    - aplikacji do konwertowania formatów tekstów,
    - aplikacji do obróbki grafiki (DTP),
    . język: angielski, płynny w mowie i piśmie
    . stały dostęp do Internetu będzie dodatkowym atutem

    Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie życiorysu ze zdjęciem i
    listu motywacyjnego (obydwa dokumenty w języku angielskim) na adres:
    r...@c...com. Nr ref. TE.

  • 2. Data: 2003-09-21 16:28:17
    Temat: Re: oferta pracy TECHNICAL EDITOR
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "Rekrutacja - CESJ" <r...@c...com> wrote in message
    > Central European Science Journals
    > www.cesj.com
    <cut>
    > Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie życiorysu ze zdjęciem i
    > listu motywacyjnego (obydwa dokumenty w języku angielskim) na adres:
    > r...@c...com. Nr ref. TE.

    A po co tam zdjęcie to ja na prawdę nie wiem...

    Misiek