PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o ZUS ZLA (L4) › Pytanie o ZUS ZLA (L4)
  • Data: 2010-03-15 21:36:01
    Temat: Pytanie o ZUS ZLA (L4)
    Od: Camis <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, pracowałem w pewnej firmie, przez agencje pracy tymczasowej
    RANDSTAD.

    Pełen etat, płatne za godzinne pracy, umowa o prace podpisywana co
    miesiąc (miesięczna).

    Niestety dwa tygodnie przed końcem lutego, mistrz poinformował mnie ze
    niestety ale z końcem miesiąca mi dziękują za współprace...

    Miąłem przepracować do końca ale tydzień później miałem wypadek (nie w
    czasie dojazdu do pracy) i złamałem sobie kość obojczykowa itp..

    I od 22 lutego do 5 marca bylem na ZUS ZLA i teraz od 6 marca tez mam
    ZUS ZLA...

    Czy w takim przypadku należy mi się wynagrodzenie od pracodawcy (jak
    tak to do kiedy) czy od zusu?

    Nie wiem czy prawidłowo ale 2 zwolnienie mam nadal wypisane na
    RANDSTAD, ale słyszałem ze za to drugie powinien mi wypłacać ZUS. Wiec
    zwolnienie powinno być wypisane ZUS jako płatnik składek czy jak ?

    Sorry za takie pytania ale to była moja pierwsza praca z
    zarejestrowaniem.