PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o ZUS ZLA (L4) › Re: Pytanie o ZUS ZLA (L4)
  • Data: 2010-03-15 22:49:11
    Temat: Re: Pytanie o ZUS ZLA (L4)
    Od: Camis <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Mar, 23:31, "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> wrote:

    > Przy okazji jak b dziez w ZUSie z
    > o wiadczenie Z-10http://www.zus.pl/pliki/formularze/fill&print/z_
    10.pdf

    Czyli mam wydrukować i złożyć wraz z ZUS ZLA? Wymagane to jest?

    "zasiłek chorobowy lub świadczenie rehabilitacyjne za okres po ustaniu
    tytułu ubezpiecze-
    nia chorobowego nie przysługuje osobie, która:

    i) jest uprawniona do zasiłku dla bezrobotnych, zasiłku
    przedemerytalnego lub świadczenia przedemery-
    talnego, nauczycielskiego świadczenia kompensacyjnego"

    Hmm... nie rozumiem, czyli co z tego co wiem to jestem uprawniony do
    zasiłku, wiec nic nie dostane ??