PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie do Tomasza Onyszko

  • 11. Data: 2003-06-13 12:32:26
    Temat: Re: Pytanie do Tomasza Onyszko
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w :bcc3pe$9kv$...@i...gazeta.pl,
    Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> wyrazil co nastepuje:

    > dlatego robie ccie security :)
    > m.

    no, przydatna rzecz, sluzy przewaznie do ustawiania przetargow :))
    (wypowiedz bez cienia zlosliwosci :) - taka uwaga z zycia codziennego polski
    :) )
    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 12. Data: 2003-06-13 22:59:43
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    Przepraszam a skad wziac pieniadze na doksztalcanie, mam 26 lat i chcialbym
    sie doksztalcac.
    Ale siana niet, to skad mam wziac siano na nauke ? Chyba tylko nieliczni
    moga takie certyfikaty zrobic.

  • 13. Data: 2003-06-14 10:53:33
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Spiderman wrote:

> [...]
    > sie doksztalcac.
    > Ale siana niet, to skad mam wziac siano na nauke ? Chyba tylko nieliczni

    hehe pomyslec :)
    1) WSZYSTKIE materialy mozna sciagnac z internetu. wystarczy poswiecic dzien
    2) egzaminy..tu sa schody.musisz sam za nie placic. ale warto sie rozgladac
    bo czasami beta egzaminu jest za free ( sun ), 50 $ ( cisco, gd
    normalnie 150 $ ) ..nie wiem jak jest z MS
    jesli nie stac cie na egzamin przynajkniej sie jak najbardziej naucz z
    tego co znajdziesz w internecie..
    labik w domu i do pracy

    m.

  • 14. Data: 2003-06-17 00:18:35
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w :bcdl10$3no$...@n...onet.pl,
    Spiderman <s...@p...onet.pl> wyrazil co nastepuje:
    > Przepraszam a skad wziac pieniadze na doksztalcanie, mam 26 lat i
    > chcialbym sie doksztalcac.
    > Ale siana niet, to skad mam wziac siano na nauke ? Chyba tylko
    > nieliczni moga takie certyfikaty zrobic.

    wiesz, takie podejscie to daleko cie nie zaprowadzi, ja robilem egzaminy jak
    tez mi za nie nikt nie placil - a jednak da sie wiec ... troche
    samoksztalcenia w domu (komputerek pewnie posiadasz) i juz

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/