PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie - UP

  • 1. Data: 2005-01-03 15:47:10
    Temat: Pytanie - UP
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Mam pytanko do znawców Urzędów Pracy - czy UP może odmówić ponownej
    rejetracji bezrobotnego, w sytuacji kiedy wyrejestrował on się ze
    względu na podjęcie pracy na umowę cywilnoprawną, a nie jest w stanie
    udowodnić, że do takiej doszło [brak stempelka na umowie zlecenia].
    Dodam, że ów bezrobotny [czyli ja] nie obstawał przy uznaniu tego
    "nieudokumentowanego" okresu zatrudnienia?

    Flyer

  • 2. Data: 2005-01-04 09:50:09
    Temat: Re: Pytanie - UP
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 03 Jan 2005 16:47:10 +0100, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    napisał:

> [...]
    > Dodam, że ów bezrobotny [czyli ja] nie obstawał przy uznaniu tego
    > "nieudokumentowanego" okresu zatrudnienia?

    Sadze, ze nie moga odmowic - najwyzej moze sie to odbic na uprawnieniach
    do zasilku.
    Przejdz sie po kierownikach, jesli panienka z okienka nie moze podjac
    decyzji.

  • 3. Data: 2005-01-04 10:12:23
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Krzysztofsf; <o...@6...233.223.195-ip-bimap.salsa.pl> :

    > Sadze, ze nie moga odmowic - najwyzej moze sie to odbic na uprawnieniach
    > do zasilku.
    > Przejdz sie po kierownikach, jesli panienka z okienka nie moze podjac
    > decyzji.

    Mz. to kwestia ichniego programu komputerowego - czyli jak z Kafki. A o
    uznanie tego okresu nie zabiegałem bo i tak zasiłku nie dostanę, a po
    drugie w odróżnieniu od umowy o pracę, wykonanie pracy z umowy zlecenia
    może być dowodzone na różne sposoby, ale zdecydowanie nie jest nim sama
    umowa zawierana teoretycznie przed podjęciem zlecenia, czyli ten obszar
    jest mocno zabagniony - czytaj "niebezpieczny"/zależny od gdybania Pani
    w UP.

    Przynajmniej jednego mnie to nauczyło, bo stempelek może zdobędę - gdy
    sobie pomyślę co by było, gdyby jednak do zawarcia umowy nie doszło,
    albo gdybym nie dostał żadnego papierka, to stwierdzam, że następnym
    razem wyrejestrowanie wyślę poleconym, a w powodach podam "inne" - i
    niech się bujają - szkoda czasu [4 h stania] i nerwów.

    Flyer

  • 4. Data: 2005-01-04 10:28:24
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 04 Jan 2005 11:12:23 +0100, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    napisał:

    > Mz. to kwestia ichniego programu komputerowego - czyli jak z Kafki.

    "Mnie to nie obchodzi"....

    Coz masz do stracenia? - jedynie kajdany !:))

    Niech zarejestruja i wydzadza ksiazeczke, a potem grzebia sobie w
    programie - jako informatyk powinienes byc juz odporny na powyzszy
    argument.zaproponuj, ze odplatnie na umowe o dzielo (lub umowe zlecenie
    :))) pomozesz im rozwiazac ten problem.