PracaGrupypl.praca.dyskusje › zlecenie a DG po raz setny... ;-)

  • 1. Data: 2005-01-03 15:58:24
    Temat: zlecenie a DG po raz setny... ;-)
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    archiwum, grupę, googla i wszystkie takie przekopałem,
    piszę w celu potwierdzenia moich przemyśleń.

    "pracodawca" oferuje ~4500/mc, kontrakt terminowy.
    w grę wchodzi zlecenie/DG.
    na zlecenie dostanę na rękę ~2500 (moje jedyne miejsce pracy).
    Na DG 2750 zakładając brak dodatkowych kosztów,
    amortyzacji i kosztów księgowych (jeden rachunek miesięcznie;-)
    czy dobrze to sobie policzyłem?

    zakładam, że jak się pokombinuje, to zaoszczędzę więcej niż
    250 peelenów, ale na razie przeprowadzam symulację saute;
    nie wiem czy z moich planów poszerzenia działalności coś
    wyjdzie i chcę to policzyć jako zwykły pracownik - co mi
    się bardziej opłaca.

    pozdrawiam
    marcin