PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na okres probny-wasze doswiadczenia

  • 1. Data: 2003-09-23 06:56:04
    Temat: umowa na okres probny-wasze doswiadczenia
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam

    Jestem zatrudniona na umowe na okres probny (3 miesiace). Osoba, ktora
    pracowala poprzednio na moim obecnym stanowisku urodzila dziecko pod koniec
    sierpnia. A mnie zostal jeszcze miesiac i tydzien okresu probnego.

    Kiedy "wypada" zapytac dyrektora jakie ma plany wobec mnie jesli chodzi o
    zatrudnienie po okresie probnym?
    Jak to bylo w waszych przypadkach? Dostaliscie prace po okresie probnym?

  • 2. Data: 2003-09-23 07:09:35
    Temat: Re: umowa na okres probny-wasze doswiadczenia
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy "wypada" zapytac dyrektora jakie ma plany wobec mnie jesli chodzi o
    > zatrudnienie po okresie probnym?

    Radzę zapytać jak najprędzej jeśli nie chcesz zostać
    nagle i najprzypuszczalniej niemile zaskoczona
    Ja bym pytał odrazu przy zatrudnieniu
    i tak długo aż bym dostał konkretną odpowiedź

    > Jak to bylo w waszych przypadkach? Dostaliscie prace po okresie probnym?

    Znajomy czekał do ostatniego dnia i się niemile zdziwił
    a pracodawca odparł - "dlaczego Pan nie pytał wcześniej"

  • 3. Data: 2003-09-23 07:22:11
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    BLACK.CO napisał(a):

    > Radzę zapytać jak najprędzej jeśli nie chcesz zostać
    > nagle i najprzypuszczalniej niemile zaskoczona
    Ja bym zapytal ok 2 m-ce po, w koncu mial czas Ciebie poznac/ zobaczyc
    czy cos potrafisz...

    > Ja bym pytał odrazu przy zatrudnieniu
    > i tak długo aż bym dostał konkretną odpowiedź
    odrazu po? IMHO brednie, skad pracodawca ma wiedziec, ze poradzisz
    sobie z zadaniami, a jeszcze ich ci nie przydzielil...Najlepiej jest
    robic swoje i to jak najlepiej sie potrafi, i jak juz napisalem, mysle,
    ze po ok. 2 m-cach.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 4. Data: 2003-09-23 08:15:41
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w

    > odrazu po? IMHO brednie, skad pracodawca ma wiedziec, ze poradzisz
    > sobie z zadaniami, a jeszcze ich ci nie przydzielil...

    Myślę że Vei chodzi o to czy wogóle szef ma zamiar przedłużyć jej umowę
    czy tylko potrzebuje zatkać dziurę etatową na pewien czas

    > Najlepiej jest
    > robic swoje i to jak najlepiej sie potrafi, i jak juz napisalem, mysle,
    > ze po ok. 2 m-cach.

    jeśli szef szuka stałego pracownika to masz rację
    jeśli jednak nie to miesiąc na poszukanie pracy (gdy nas nie chcą na stałę)
    to może być mało

  • 5. Data: 2003-09-23 10:06:54
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    BLACK.CO napisał(a):

    > jeśli szef szuka stałego pracownika to masz rację
    > jeśli jednak nie to miesiąc na poszukanie pracy (gdy nas nie chcą
    > na stałę) to może być mało

    co fakt to fakt, ale pytanie od poczatku czy bedzie umowa na stale moze
    po prostu wkurzyc pracodawce - oczywiscie mowa o normalnych
    pracodawcach, a nie kombinatorach. Wiesz niektorzy sa tacy, ze obiecuja
    i w ogole, a gdy przychodzi co do czego, to...ach tak zapomnialem
    powiedziec, a biedak przychodzil jeszcze tydzien po skonczeniu umowy...
    takie przypadki, tez sie zdarzaja, niestety :(.