PracaGrupypl.praca.dyskusjePytania na rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    From: "Macias" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Tue, 3 Jun 2003 23:14:02 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pg115.gdansk.sdi.tpnet.pl

    > x - średnia długość frytki w paczce
    > a - liczba najdłuższych frytek, które złożą się na sumę
    > długości wszystkich frytek (nie musi być całkowita)
    > n - liczba frytek w paczce
    >
    > x = (a*1)/n
    >
    > I co, źle? Dobrze jest ;)

    Dziwne... jedna stała, a w rozwiązaniu nagle druga, która wtedy jest
    niewiadomą.
    Dziwne... zawsze myślałem, że cokolwiek *1 jest zawsze równe cokolwiek,
    a tu we wzorze nagle wkracza pewne skomplikowanie sytuacji, które
    chyba w zamyśle miało coś zmienić (a*1)?!
    Dziwne... liczba (!) najdłuższych frytek określa tu długość wszystkich
    frytek?! To coś jak: liczba mieszkańców Polski określa sumę przeżytych
    przez nich lat. Nawet, gdyby przyjąć, że chodzi nie o liczbę, ale o
    długości najdłuższych frytek, to i tak nie określają one sumy
    długości wszystkich frytek.

    Albo ja nie zrozumiałem, że to miał być żart (odpowiedź, nie pytanie:)
    albo nie rozumiem, co Ty tu poprawnego widzisz.

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj