PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przejscie z etatu na pol etatu?

  • 1. Data: 2003-02-26 08:48:09
    Temat: Przejscie z etatu na pol etatu?
    Od: "Magda Mefinska" <m...@N...gazeta.pl>

    Musze przejsc z pracy na pelen etat na pol etatu i w zwiazku z tym mam
    pytanie jakie konsekwencje, oprocz nizszej przyszlej emerytury, nizszego
    wynagrodzenia sa tego przejscia? Jak z ubezpieczeniami?

    Jezeli chcialabym (pracujac na pol etatu) otworzyc dzialalnosc gospodarcza,
    to ile place ZUSu - podobnie jak przy pracy na pelen etat tylko chorobowke?
    czy wiecej, mniej?

  • 2. Data: 2003-02-26 16:16:31
    Temat: Re: Przejscie z etatu na pol etatu?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magda Mefinska" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gospodarcza,
    > to ile place ZUSu - podobnie jak przy pracy na pelen etat tylko

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    To zalezy czy osiagasz wynagrodzenie na pol etatu jak minimalne na
    etat -wtedy nie ma znaczenia na ile etatu jestes zatrudniony
    TMK

  • 3. Data: 2003-02-27 10:36:13
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    > Musze przejsc z pracy na pelen etat na pol etatu i w zwiazku z tym mam
    > pytanie jakie konsekwencje,

    mniej kasy to i gorsza zdolność kredytowa